صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸
کد خبر : 99842

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس مطرح کرد؛

صندوق‌ها بهترین روش سرمایه‌گذاری برای کم‌تجربه‌ها

صندوق‌ها بهترین روش سرمایه‌گذاری برای کم‌تجربه‌ها
نینا فاضل زاده کارشناس بازار سرمایه گفت: سهامدارانی که تخصص لازم را ندارند در صندوق‌ها سرمایه‌گذاری کنند زیرا صندوق‌ها افراد متخصص دارند.

نینا فاضل زاده کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس درباره نمایشگاه کیش اینوکس 2023 اظهار داشت: امسال نمایشگاه با استقبال خوبی مواجه شد و سرمایه‌گذاران خارجی هم در این نمایشگاه حضور داشتند. همچنین حضور گروه‌های بانکی و بیمه‌ای حضور پررنگی داشتند.

وی درباره وضعیت بازار سرمایه هم گفت: تا زمانیکه نقدینگی وارد بازار نشود، وضعیت به همین صورت ادامه خواهد داشت؛ بازار باید از حالت دستوری خارج شود چون تا زمانیکه فروش انجام نشود نقدینگی برای خرید وجود ندارد.

این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه مهمترین اصل ورود حقیقی‌ها به بازار است، یادآور شد: فکر می‌کنم کم کم نقدینگی حقیقی وارد بازار می‌شود و باید منتظر روزهای آینده باشیم.


بیشتر بخوانید: عرضه های بورس انرژی امروز 24 آبان 1402


صندوق‌ها بهترین روش سرمایه‌گذاری برای کم‌تجربه‌ها

وی در توصیه به سهامداران متضرر بازار توضیح داد: من سال 99 که هجوم مردم به بازار بر اساس تبلیغات به بازار سرمایه بود، به همه پیشنهاد می‌کردم که با علم وارد بازار شوند چون با این کار حد ضرر را شناسایی و در ضرر نمی‌مانند. اگر دانش لازم را ندارند سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها توصیه می‌شود.

فاضل خاطرنشان کرد: صندوق‌ها نیروهای متخصصی دارند که می‌دانند چه چیزی بخرند و بفروشند و به همین دلیل مردم دغدغه چک کردن سهام را ندارند.

مصاحبه از فریده توپچی پور

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + ده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان