تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
کد خبر : 127352

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

افزایش درآمد دو برابری تپسی در هر سال

افزایش درآمد دو برابری تپسی در هر سال
بررسی‌ها در فروردین 1403 نشان می‌دهد که درآمد تپسی بیش از 80 میلیارد تومان بوده است و این در حالی است که در چند سال گذشته، درآمد تپسی هر ساله دوبرابر شده است.

به گزارش شهر بورس، شرکت حمل و نقل آنلاین تپسی یکی از استارت آپ‌های موفق در کشور است که سال 1395 تاسیس شده که در حال حاضر بیش از هزار نیروی کار فعال و بیش از یک میلیون راننده ثبت نام شده دارد.

تپسی در طی این سال‌ها توانسته با خلاقیت و احصاء نیازهای تمام افراد جامعه در جمله افراد دارای هرگونه معلولیت، خدمات حمل و نقل بسیار خوبی را به مشتریان خود ارائه دهد. این موفقیت‌ها تپسی البته در درآمد و سودآوری این شرکت نیز خود را نشان داده است به طوریکه بررسی‌ها نشان می‌دهد درآمد این شرکت در هر سال دو برابر سال گذشته است.


بیشتر بخوانید: تعطیلات هم «تپسی» را متوقف نکرد!


بررسی‌ها نشان می‌دهد درآمد تپسی در فروردین 1401 بیش از 24 میلیارد تومان، در فروردین 1402 بیش از 49.5 میلیارد تومان و در فروردین 1403 بیش از 80 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده است که نشان از افزایش درآمد دوبرابری هر سال نسبت به سال گذشته دارد.

تپسی همچنین به عنوان اولین استارت آپ در بورس معرفی شد و در سال جاری نیز روند خوبی در بازار سرمایه داشته است و به نطر می‌رسد با وضعیت درآمد و سودآوری این شرکت، سهام تپسی نیز در روزهای آینده وضعیت بسیار بهتری داشته باشد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − هشت =

علیرضا سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403 - 16:20

تپسی خیلی خوبه

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان