تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
کد خبر : 127130

پیش بینی بورس فردا | چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403

پیش بینی بورس فردا | چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403
طی معاملات امروز، اکثر نمادهای بازار در محدوده منفی به کار خود پایان دادند و 76 درصد سهام منفی شدند، اما بورس در روز چهارشنبه چه خواهد شد؟ آیا روند نزولی بورس کماکان ادامه دارد؟

به گزارش شهر بورس، امروز (سه‌شنبه) بازار سهام بار دیگر شاهد ریزش قیمت‌ها بود. طی معاملات امروز شاخص کل بیش از 12 هزار واحد ریزش داشت و بیش از 300 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار خارج شد. روند معاملات از همان دقایق ابتدایی با فروشندگان همراه بود و تا ساعات پایانی نیز این روند ادامه داشت. با این وجود در دقایق پایانی در برخی نمادها رنج‌های مثبتی شکل گرفت اما در نهایت بازار سهام با 598 سهم منفی به کار خود پایان داد.

از نیمه دوم معاملات، با بازگشایی نماد خزامیا، تحرکات مثبتی در گروه خودرویی‌ها شکل گرفت و حتی نماد خساپا وارد محدوده مثبت نیز شد اما بار دیگر عرضه تقویت شد و در نهایت بازار با ریزش به کار خود پایان داد.

همچنین در پایان معاملات امروز، آخرین قیمت معامله 438 نماد، پایین‌تر از قیمت پایانی آن‌ها بود که این نشانه خوبی برای معملات روز آینده محسوب نمی‌شود. صندوق‌های سهامی نیز امروز به تبع روند بازار در محدوده‌های منفی معامله شدند و در مقابل صندوق‌های طلا روز سبزی را همراه با روند قیمت بازار طلا و سکه پشت سر گذاشتند.

 


بیشتر بخوانید: ریزش ادامه‌دار بورس/ نمای پایانی 10 اردیبهشت 1403


بازار بورس در دوشنبه 10 اردیبهشت

2,268,845 🔴 کاهش (0.54٪) شاخص کل
12,226.55
750,804 🔴 کاهش (0.8٪) شاخص هم‌وزن
6,018
بیشترین تاثیر منفی بیشترین تاثیر مثبت بیشترین ارزش معاملات
فولاد وامید دکوثر
فملی ملت فولاد
شپنا فخاس خزامیا

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

با توجه به روند نزولی بازار سهام در معاملات امروز و وضعیت بلاتکلیفی بند س تبصره 6 قانون بودجه 1403 و همچنین قیمت آخرین معامله اکثر سهام بازار که پایین‌تر از قیمت پایانی آن‌ها بوده است، احتمال شروع منفی بازار در روز آینده وجود دارد. با این حال، انتظار می‌رود معاملات بازار تحت تاثیر آخرین روز معاملاتی هفته قرار گیرد و شاهد نوسانات کمتر و رو به تعادلی در بازار باشیم.

با توجه به روند نزولی بازار سهام در معاملات امروز و وضعیت معاملات صندوق‌های سهام، احتمال شروع منفی بازار در روز آینده وجود دارد. با این حال، انتظار می‌رود که گروه خودرویی در معاملات فردا نقش کلیدی ایفا کند و تحرکات احتمالی در این گروه، تاثیر قابل توجهی بر جهت نهایی بازار داشته باشد. در نهایت، پیش‌بینی می‌شود که بازار سهام فردا شاهد نوسانات باشد، اما احتمال تعادل در پایان معاملات وجود دارد.

کارشناسان بازار سرمایه نیز در نظرسنجی شهر بورس درباره پیش بینی بورس فردا شرکت کردند. در این نظرسنجی، از کارشناسان خواسته شده تا تا روند شاخص کل، شاخص هم‌وزن و صنایع برتر را پیش‌بینی کنند.

در قسمت شاخص کل، «صعودی» به معنای رشد بیش از پنج هزار واحد، متعادل به معنای قرار گرفتن شاخص بین مثبت و منفی پنج هزار واحد و «نزولی» به معنای افت بیش از پنج هزار واحد است.

همچنین در قسمت شاخص هم‌وزن، «صعودی» به معنای رشد بیش از دو هزار واحد، متعادل به معنای قرار گرفتن شاخص هم‌وزن بین مثبت و منفی دو هزار واحد و «نزولی» به معنای افت بیش از دو هزار واحد است.

 

نام سمت شاخص کل شاخص هم وزن صنایع برتر آدرس شبکه‌های اجتماعی
حسن حسین نیا کارشناس بازار سرمایه متعادل متعادل اینستاگرام
نیلوفر اقوامی کارشناس بازار سرمایه متعادل متعادل اینستاگرام
ایمان رئیسی کارشناس بازار سرمایه متعادل نزولی اینستاگرام
پیمان شوریابی کارشناس بازار سرمایه متعادل متعادل اینستاگرام

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 7 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان