شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
کد خبر : 117267

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس:

بازار سرمایه جایگاه خود را پیدا خواهد کرد/ بورس ارزشمندترین بازار است

بازار سرمایه جایگاه خود را پیدا خواهد کرد/ بورس ارزشمندترین بازار است
سیاوش وکیلی کارشناس بازار سرمایه با اشاره به ارزندگی بورس نسبت به سایر بازارها گفت: بازار سرمایه جایگاه خود را پیدا خواهد کرد.

سیاوش وکیلی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس در مورد همایش مالی بازار سرمایه اظهار داشت: باید از متولیان این همایش بزرگ که  با حضور فعالان بازار سرمایه برگزار شد، تشکر کنیم.

وی ادامه داد: در وانفسایی که بازار سرمایه روزهای ناخوشی را سپری می‌کند، حضور این حجم از فعالان بازار سرمایه و متولی این همایش بسیار جای تقدیر و خوشحالی دارد. در این همایش شاهد حضور بیش از 500 نفر از فعالان بازار به همت کارگزاری باهنر بودیم که جا دارد از این حرکت تشکر کنم.


بیشتر بخوانید: دولت در حق میلیون ها سهامدار جفا نکند


کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: یک فاکتور خوبی که در این همایش دیدم این بود که علاوه بر بازار سرمایه متولیان سایر بازارها از جمله بازار خودرو و مسکن هم دعوت بودند که تحلیل‌های خوبی انجام شد.

بازار سرمایه جایگاه خود را پیدا خواهد کرد

وی با اشاره به وضعیت بازار سرمایه، توضیح داد: درباره چشم انداز بازار سرمایه در سال آینده می‌توان گفت که علی‌رغم تمام فاکتورهای اقتصادی مانند نرخ بهره یا دیگر سیاست‌های دولتی که در جهت کاهش سود شرکت‌های بورسی است، بازار سهام کماکان ارزشمندترین بازار است.

وکیلی ادامه داد: باید به فعالان بازار سرمایه گفت که همچنان با برگزاری چنین نشست‌هایی و تحلیل‌هایی که کارشناسان ارائه دهند و به ویژه رسانه‌های بورسی از مطالبه‌گری و روشن‌سازی ارزندگی بازار خسته نشوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سیکل تاریخی نشان داده که بازار سرمایه نمی‌تواند جدا از سایر بازارها باشد و حتما جایگاه خودش را پیدا خواهد کرد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان