صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۲۵
کد خبر : 124624

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس پیش‌بینی کرد؛

آینده بورس پس از بازگشت دامنه نوسان به حالت سابق

آینده بورس پس از بازگشت دامنه نوسان به حالت سابق
دامنه نوسان بازارهای بورس از فردا به حالت سابق بازخواهد گشت و داستان دامنه نوسان مثبت و منفی یک درصد به پایان می‌رسد؛ آینده بورس پس از بازگشت دامنه نوسان به حالت سابق چه خواهد شد؟

ایمان رئیسی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس درباره وضعیت بازار سرمایه، اظهار داشت: بعد از اتفاقی که در بازار سرمایه بر اثر حمله ایران به اسرائیل رخ داد، دامنه نوسان محدود شد تا هیجانات بازار را کنترل کند.

وی ادامه داد: اما دیدیم که دامنه نوسان صندوق‌های طلا بعد از باز شدن نشان داد که آن هیجان، پشت دامنه نوسان محدود پنهان شده بود و بعد از باز شدن خود را نشان داد.


بیشتر بخوانید: پیش بینی بورس فردا | سه شنبه 28 فروردین 1403


این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه در حال حاضر اونس طلا، تتر و قیمت نفت نشان‌دهنده ادامه درگیری‌ها نیست، گفت: این هیجان اگرچه در صندوق‌های کالایی یا طلا به صورت منفی خود را نشان داد، می‌تواند در صندوق‌های سهامی بعد از باز شدن دامنه نوسان به صورت مثبت خود را نشان دهد.

وی ادامه داد: امیدوارم روزهای خوبی در انتظار بازار سرمایه باشد و بعد از ارزان فروشی ارز که به تبع آن تضعیف صنایع مولد و صادرکننده تمام شد، نرخ نیمایی کمی رشد کند و به آن محدوده‌ای که باید برساند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − 2 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان