صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر : 124615

پیش بینی بورس فردا | سه شنبه 28 فروردین 1403

پیش بینی بورس فردا | سه شنبه 28 فروردین 1403
بازار سرمایه پس از اتفاقات اخیر امروز بار دیگر به آرامش رسید و 80 درصد سهام بازار مثبت بودند. این روند تا کجا ادامه دارد؛ آیا فردا نیز باید شاهد صفوف خرید در بازار باشیم؟

به گزارش شهر بورس، بازار سرمایه پس از اتفاقات اخیر و تنش‌های به وجود آمده، امروز جامه سبز به تن کرد که می‌توان این اتفاق را در واکنش به کاهش ریسک‌ها دانست. اما پیش بینی بورس فردا سه شنبه 28 فروردین 1403 چیست؟

امروز 80 درصد از سهام بازار معادل 613 نماد سبزپوش بودند و تنها 156 نماد معاملات خود را در محدوده های منفی به اتمام رساندند. امروز شاهد ایجاد 417 صف خرید در بازار بودیم که البته افزایش تعداد صف های خرید به دلیل دامنه نوسان مثبت و منفی یک درصد در سهام است.

شاخص کل در پایان معاملات با رشد بیش از 10 هزار واحدی در ارتفاع دو میلیون و 206 هزار واحد قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: پیش بینی بورس فردا | چهارشنبه 29 فروردین 1403


صندوق‌های اهرمی هم که دیروز در اواخر معاملات با افزایش تقاضا مواجه شده بودند، امروز از همان ابتدای بازار با صفوف خرید سنگین کار خود را آغاز کردند.

دامنه نوسان سهام در همه بازارها، امروز هم مثبت و منفی یک درصد بود. همچنین صندوق ها نیز با دامنه نوسان مثبت و منفی دو درصد معامله شدند.

دامنه نوسان صندوق‌های طلا و گواهی سکه به حالت قبلی بازگشت. با این حال، طلا و سکه امروز وضعیت خوبی نداشتند و همگی با افت های سنگین مواجه هستند.

پیش بینی بورس فردا سه شنبه 28 فروردین 1403

بازار سرمایه امروز سراسر سبزپوش بود و روز خوبی را پشت سر گذاشت. اکثر سهام بازار از همان ابتدای معاملات با صف خرید مواجه بودند که این صفوف خرید تا پایان بازار نیز پابرجا بود.

اگرچه همچنان برخی ترس‌ها از احتمال درگیری نظامی مجدد وجود دارد، اما به نظر می‌رسد که آرامش برگشته است. افت دلار و طلا نیز گواه این ادعاست.

با توجه به همه این مولفه‌ها به نظر می‌رسد که اگر اتفاق خاص و غیر قابل پیش‌بینی رخ ندهد، بورس فردا نیز سبزپوش خواهد ماند. دامنه نوسان سهام در معاملات فردا نیز مثبت و منفی یک درصد و دامنه نوسان صندوق ها مثبت و منفی دو درصد است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 11 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان