صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶
کد خبر : 67164

سومین میزگرد تخصصی شهر بورس/

پیش بینی رشد گروه بانکی و خودرویی طی ماه های آینده

پیش بینی رشد گروه بانکی و خودرویی طی ماه های آینده
رضا کشفی در سومین میزگرد تخصصی شهر بورس رشد گروه بانکی و خودرویی را محتمل دانسته و گفت: نمادهایی مانند وتجارت می‌توانند کام سهامداران خود را شیرین کنند.

به گزارش شهر بورس، رضا کشفی در سومین میزگرد تخصصی شهر بورس با موضوع «تاثیر سیاست‌های بانک مرکزی بر اقتصاد کشور»، اظهار داشت: با اعلام تخصیص ارز 28500 هزار تومانی، همانند ارز 4200 تومانی مجددا فنر دلار جمع شده و به یک باره با رهاشدن این فنر، قیمت دلار افزایش یافته و تورم شدیدی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در وضعیت فعلی اقتصادی مردم پول‌های کوچک را تبدیل به موبایل و ماشین می‌کنند و سرمایه‌‌های بزرگ‌تر به بازار مسکن می‌رود.


بیشتر بخوانید: دلار 28500 تومانی شوآف است و تاثیر دو ماهه دارد/ ما اقتصاد نداریم، فساد داریم


این کارشناس اقتصادی در خصوص خروج سرمایه از کشور گفت: امروز اگر کسی در تهران خانه‌اش در یک محله خوب را بفروشد، می‌تواند در منهتن نیویورک خانه بخرد. در این شرایط متاسفانه همه تلاش می‌کنیم تا از تورم عقب نمانیم.

وی با اشاره به افزایش نرخ بهره بانکی توضیح داد: افزایش نرخ بهره بانکی تاثیری بر بازار و اقتصاد ما نخواهد داشت چون بازار با دلار کار می‌کند و نرخ بانکی اهمیتی در آن ندارد.

این کارشناس بازار سرمایه درباره وضعیت بازار سرمایه تصریح کرد: در حال حاضر در سبدهای بزرگ کسی را نمی‌شناسم که از ابتدای امسال سبدش رشد بیش از ۳۰ درصدی داشته باشد و آن هم به دلیل ریسک‌های بازار است. فکر می‌کنم رشد صنایع ریالی بورس از جمله گروه بانکی و خودرویی طی ماه های آینده دور از ذهن نباشد.

 

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان