صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
کد خبر : 123254

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

پیش بینی بورس فردا | یکشنبه 19 فروردین 1403

پیش بینی بورس فردا | یکشنبه 19 فروردین 1403
معاملات بازار سرمایه امروز با افت 19 هزار واحدی شاخص کل و افت نزدیک به 90 درصد از سهام بازار همراه بود؛ بورس فردا به چه سمتی خواهد رفت؟؛ چهار کارشناس بازار سرمایه پیش‌بینی خود از وضعیت بورس در روز یکشنبه را بیان کردند.

به گزارش شهر بورس، بازار سرمایه امروز در واکنش به اتفاقات سیاسی و نظامی اخیر، وضعیت مساعدی نداشت و یک روز جهنمی را پشت سرگذاشت. پیش بینی بورس فردا یکشنبه 19 فروردین 1403 چگونه است؟

بورس در برزخ

در پایان این روز تلخ برای بورس، شاخص کل بیش از 19 هزار واحد افت کرد و شاخص هم وزن 16 هزار واحد منفی شد. همچنین 88 درصد از سهام بازار معادل 685 سهم در محدوده های منفی به کار خود پایان دادند و تنها 96 نماد سبزپوش شدند.

امروز 199 نماد در صف فروش قرار گرفتند و این در حالی بود که تعداد صفوف خرید بازار به 30 نماد هم نرسید.

در میان بزرگان بازار، نماد وبصادر که در روزهای گذشته وضعیت مساعدی داشت، امروز راهی صف فروش شد. نمادهای خودرو و خساپا نیز به عنوان لیدرهای بازار، معاملاتی با فشار فروش بالا را تجربه کردند. در این میان سهام شرکت سایپا به صف فروش هم رسید، اما این صف فروش برچیده شد.

پیش بینی بورس فردا یکشنبه 19 فروردین 1403

با توجه به وضعیتی که در معاملات امروز بازار سهام شاهد بودیم، بسیار بعید است که در معاملات روز یکشنبه، شاهد اتفاق خاصی باشیم. از طرفی دیگر، ریسک برخورد نظامی میان ایران و اسرائیل همچنان بر سر بازار سایه افکنده و به نظر می‌رسد تا زمانی که شاهد پاسخی از سوی کشورمان نباشیم، این ریسک همچنان پابرجا خواهد بود.

در همین راستا، کارشناسان پیش بینی می‌کنند که در معاملات فردا (یکشنبه) بازار سهام آغاز سرخی داشته باشد. سهامداران امید دارند که شاید در نیمه دوم معاملات شاهد حمایت‌هایی از سوی حقوقی‌ها باشند.

کارشناسان بازار سرمایه نیز در نظرسنجی شهر بورس درباره پیش بینی بورس فردا شرکت کردند. در این نظرسنجی، از کارشناسان خواسته شده تا تا روند شاخص کل، شاخص هم‌وزن و صنایع برتر را پیش‌بینی کنند.

در قسمت شاخص کل، «صعودی» به معنای رشد بیش از پنج هزار واحد، متعادل به معنای قرار گرفتن شاخص بین مثبت و منفی پنج هزار واحد و «نزولی» به معنای افت بیش از پنج هزار واحد است.

همچنین در قسمت شاخص هم‌وزن، «صعودی» به معنای رشد بیش از دو هزار واحد، متعادل به معنای قرار گرفتن شاخص هم‌وزن بین مثبت و منفی دو هزار واحد و «نزولی» به معنای افت بیش از دو هزار واحد است.

نام سمت شاخص کل شاخص هم وزن صنایع برتر آدرس شبکه‌های اجتماعی
علی عباسیان کارشناس بازار سرمایه متعادل متعادل پالایشی اینستاگرام
مهدی مسلم پور کارشناس بازار سرمایه نزولی متعادل تلگرام
ویدا مهاجر کارشناس بازار سرمایه نزولی نزولی تلگرام
مهدی کاردان کارشناس بازار سرمایه نزولی نزولی اینستاگرام

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان