صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
کد خبر : 124391

پیش بینی بورس فردا | دوشنبه 27 فروردین 1403

پیش بینی بورس فردا | دوشنبه 27 فروردین 1403
تنش‌های بامداد امروز، بازار سرمایه را حتی با وجودِ دامنه نوسان مثبت و منفی دو درصد، یک دست سرخ‌پوش کرد. با این حال نشانه‌هایی برای بهبود بازار در معاملات فردا وجود دارد.

به گزارش شهر بورس، پس از حمله بامداد امروز ایران به مواضع رژیم صهیونیستی، بازار سرمایه امروز کار خود را با دامنه نوسان مثبت و منفی یک درصد آغاز کرد. پیش بینی بورس فردا دوشنبه 27 فروردین 1403 چیست؟

با توجه به شرایط موجود، از بامداد امروز صحبت‌هایی درباره تعطیلی بازار سرمایه به گوش می‌رسید. طبق ماده ۳۲ قانون بازار سرمایه در صورت وقوع شرایط اضطراری هیئت مدیره سازمان بورس می‌تواند معاملات را حداکثر به مدت سه روز متوقف کند.

در همین راستا، صبح امروز جلسه‌ای برگزار و مقرر شد که دامنه نوسان سهام به مثبت و منفی یک درصد و دامنه نوسان صندوق‌ها به مثبت و منفی دو درصد کاهش یابد.


بیشتر بخوانید: پیش بینی بورس فردا | سه شنبه 28 فروردین 1403


سازمان بورس نیز طی اطلاعیه‌ای، اعلام کرد:

«پیرو برگزاری جلسه اضطراری هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در ساعات ابتدایی روز جاری، مقرر گردید با هدف حمایت از حقوق سهامداران و جلوگیری از تاثیر هیجانات بر روند بازار، دامنه نوسان کلیه نمادهای سهام و حق تقدم سهام قابل معامله در بازارهای بورس و فرابورس برای مدت سه روز متوالی به مثبت و منفی ۱ درصد و دامنه نوسان صندوق های سهامی نیز به مثبت و منفی ۲ درصد محدود گردد.

بدیهی است سازمان بورس با همکاری شرکت های بورس و فرابورس بصورت پیوسته شرایط بازار و وقایع مرتبط را رصد نموده و در صورت لزوم تصمیمات بعدی را اتخاذ و اعلام خواهد نمود.»

در این شرایط، 556 نماد امروز صف فروش شد و 93 درصد از سهام بازار نیز جامه سرخ به تن کردند. 556 نماد در صف فروش گرفتار شدند.

پیش بینی بورس فردا دوشنبه 27 فروردین 1403

با توجه به اظهارات فرمانده نیروهای مسلح مبنی بر اینکه «ما این عملیات را منتج به نتیجۀ کامل می‌بینیم و قصدی بر ادامۀ عملیات وجود ندارد» ریسک‌ها اندکی کاهش یافتند. قیمت دلار هم که به شکل هیجانی در حال رشد بود، با افت نسبی مواجه شد.

از طرفی دیگر، صندوق‌های طلا هم که معاملات خود را در محدوده های صف خرید آغاز کرده بودند، دقایقی بعد همگی به صف فروش نشستند. کاهش نرخ دلار و صف فروش صندوق‌های طلا از ایجاد اطمینان نسبی میان سرمایه گذاران راجع به پایان تنش ها حکایت دارد.

صندوق‌های اهرمی نیز با لیدری صندوق توان، پس از اتمام معاملات سهام با افزایش تقاضا مواجه شدند و صف فروش آنها برچیده شد.

در صورتی که تا فردا شاهد اتفاق خاصی نباشیم، می‌توان امیدوار بود که بازار فردا نسبت به امروز، از وضعیت بهتری برخوردار باشد و از منفی به سمت متعادل شدن پیش برود.

لازم به ذکر است که فردا (دوشنبه) نیز دامنه نوسان سهام مثبت و منفی یک درصد و دامنه نوسان صندوق ها نیز مثبت و منفی دو درصد خواهد بود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =

احسان یکشنبه , 26 فروردین 1403 - 17:16

برای فردا امیدوار باشیم ما که کلی تو ضرریم.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان