صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵
کد خبر : 126524

برنامه‌ریزی ذوب‌آهن برای رسیدن به رکورد تاریخی/ 3 میلیون تن تولید در سال

برنامه‌ریزی ذوب‌آهن برای رسیدن به رکورد تاریخی/ 3 میلیون تن تولید در سال
معاون بازرگانی ذوب‌آهن در گفتگو با شهر بورس گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در سال پیش‌رو به دنبال تحقق تولید سه میلیون تن آهن هستیم.

علی نصیری معاون بازرگانی ذوب‌آهن اصفهان در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو 1403 در گفتگو با شهر بورس درباره وضعیت شرکت ذوب‌آهن اظهار داشت: شرکت ذوب‌آهن سال گذشته توانست تولید آهن را به حدود دو میلیون و ۶۰۰ هزار تن برساند.

معاون بازرگانی ذوب‌‌آهن با اعلام برنامه تولید سه میلیون تن در سال پیش‌رو، افزود: تولید سه میلیون تن آهن رکورد تاریخی ذوب آهن محسوب می‌شود، بر این اساس همه عوامل از تامین، فروش، تولید و مهندسی براساس برنامه‌ای که توسط مدیرعامل و هیئت‌مدیره تعیین تکلیف شده در حال تدارک دستیابی به این مهم در سال جدید هستیم.

وی با بیان اینکه در فروردین ماه، این شرکت ۲۳۰ هزار تن تولید داشته است، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته یک گام بسیار بزرگ در جهت افزایش تولید برداشته‌ایم.

نصیری در ادامه افزود: با توجه به شرایط تولید، فروش سه میلیون تنی را برنامه ریزی کرده‌ایم و با توجه به شرایط کشور و نیازی که روی ریل است می‌توانیم از محصولات سنتی فاصله بگیریم و با محصولات جدید این فروش را محقق کنیم.

معاون بازرگانی ذوب آهن با اشاره به نام‌گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری گفت: در جهت تحقق جهش تولید، مجموعه ذوب‌‌آهن با تمرکز بر محصولات جدید که کاملا اثرگذار و برای ذی‌نفعان، سهام‌داران و حتی برای خود عوامل داخل کارخانه ملموس باشد، هدف گذاری کرده است.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان