تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
کد خبر : 127994

نات‌کوین به‌زودی قیمت‌گذاری می‌شود!

نات‌کوین به‌زودی قیمت‌گذاری می‌شود!
یکی از بنیان‌گذاران نات‌کوین در روزهای اخیر اعلام کرده است که به زودی و طی روزهای آینده قیمت‌گذاری این توکن انجام خواهد شد.

به گزارش شهر بورس به نقل از کوین مارکت، بنیان‌گذاران نات‌کوین تاریخ قیمت‌گذاری این توکن را 20 آوریل (1 اردیبهشت ماه) اعلام کرده بودند که پس از عدم قیمت‌گذاری در این تاریخ، وعده‌ی پایان ماه آوریل را دادند اما همچنان خبری از قیمت‌گذاری این توکن محبوب نیست.

بر اساس این خبر، یکی از بنیان‌گذاران نات‌کوین در روزهای اخیر اعلام کرده است که به زودی و طی روزهای آینده قیمت‌گذاری این توکن انجام خواهد شد.

الکساندر پلوتوینوف، یکی از بنیانگذاران نات‌کوین در مصاحبه با دِکریپت، در مورد آینده این ارز دیجیتال صحبت کرد. او ادعا می‌کند که سه پیشرفت بزرگ در این پروژه وجود خواهد داشت.

این برنامه اختصاصی دارای مشوق‌های از قبل نصب شده است تا دارندگان این توکن دارایی را به راحتی بین کاربران انتقال دهند. همچنین کاربران خواهند توانست از بلاک‌چین تون برای باز کردن قفل محتوا و ویژگی‌های انحصاری استفاده کنند.

از نظر پلوتوینوف، نات‌کوین می‌تواند اکثریت مخاطبان خود را پس از رویداد تولید توکن (TGE) حفظ کند و راه‌اندازی توکن صرفاً به عنوان یک مرحله انتقالی عمل خواهد کرد.

پلوتوینوف گفت: ادامه فهرست‌بندی با TGE به ما امکان می‌دهد تا مرحله بعدی نات‌کوین را باز کنیم، که به مالکان اجازه می‌دهد از توکن خود برای دریافت سطوح و پاداش‌های بالاتر استفاده کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + 9 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان