صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
کد خبر : 100920

هر آنچه که باید در مورد سفر طلایی تپسی بدانید!

هر آنچه که باید در مورد سفر طلایی تپسی بدانید!
یکی از اهداف شرکت تپسی ایجاد فرصت شغلی برای افرادی است که به دنبال درآمد هستند. با استفاده از سفر طلایی تپسی میتوان درآمد خود را افزایش داد.

اپلیکیشن تپسی

یکی از مهم‌ترین اهداف شرکت تپسی، ایجاد فرصت و موقعیت شغلی برای تمام افرادی است که به دنبال کسب درآمد هستند. چه افرادی که شغل دایم دارند و به دنبال بیشتر شدن درآمد خود بوده و چه افرادی که به صورت تمام‌وقت در این شرکت فعالیت می‌کنند. همیشه می‌توانند علاوه برداشتن درآمد بیشتر از مزایای ویژه این شرکت نیز استفاده کنند. در شرکت تپسی راه‌های افزایش درآمد بسیاری وجود دارد مثل طرح تضمین درآمد، طرح تشویقی و … . یکی دیگر از این روش‌ها، سفر طلایی تپسی است که ویژه افراد خاصی نبوده و همه‌ی سفیران عزیز تپسی می‌توانند از آن استفاده کنند.

این نرم‌افزار، در حال حاضر برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس و به صورت وب اپلیکیشن برای کاربران ویندوز قابل استفاده است.

سفر طلایی تپسی چیست؟

تپسی (به انگلیسی: Tapsi) یک برنامه کاربردی موبایلی (اپلیکیشن) درخواست آنلاین وسیله نقلیه کرایه ای برای سفرهای درونشهری است. در حال حاضر دامنه فعالیت تپسی به شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، قم، اهواز، کرمانشاه، ارومیه، رشت، کرمان، یزد، اراک، قزوین، گرگان، ساری، نیشابور، بابل، آمل، قائمشهر، بندرانزلی و لاهیجان و سبزوار رسیده‌است. در این سفرها شما می‌توانید ۲۰ تا ۱۰۰ درصد درآمد بالاتری نسبت به سفرهای معمولی داشته و قبول آنها باعث افزایش قابل توجهی از درآمد شما می‌شود.

چگونه از سفر طلایی استفاده کنیم؟

برای استفاده از سفر طلایی تپسی بعد از ورود به نرم افزار تپسی، مشاهده خواهید کرد که مناطق پردرخواست به صورت نقاط قرمز رنگ در نقشه نشان داده شده و گزینه “درخواست سفر طلایی” فعال می‌شود و فقط کافی است این سفرها را دریافت کنید تا درآمدی بالاتر از سفرهای معمولی داشته باشید.

چگونه سفر طلایی بیشتری دریافت کنید؟

سفر طلایی بیشتر بین ساعت‌های ۸ تا ۱۱ صبح و ۱۶ تا ۲۰ عصر ساعت‌های اوج درخواست هستند که احتمال دریافت سفر طلایی برای شما بسیار بیشتر خواهد بود. در این ساعات شما می‌توانید با دنبال کردن نقاط قرمز رنگ در نقشه که نشان‌دهنده مناطق پر درآمد و پردرخواست هستند، از هر سفر درآمد بالاتری داشته باشید.


تپسی گاراژ؛ خدمات بیشتر برای سفیران تپسی


 

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان