صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
کد خبر : 83544

تپسی گاراژ؛ خدمات بیشتر برای سفیران تپسی

تپسی گاراژ؛ خدمات بیشتر برای سفیران تپسی
تپسی گاراژ به تازگی با افزودن بیمه آنلاین، قطعات یدکی مانند تسمه تایم، کمک فنر، کیت کلاچ و... فاز جدید توسعه را آغاز کرده است.

به گزارش شهر بورس به نقل از روابط عمومی تپسی، تامین لاستیک یکی از دغدغه‌های رانندگان تاکسی اینترنتی است؛ به تازگی سفیران تپسی می توانند لاستیک را با قیمت رقابتی و تا 50 درصد ارزان‌تر از بازار، از طریق گاراژ تهیه کنند.

همچنین در راستای گسترش خدمات گاراژ، دیگر قطعات مصرفی که رانندگان تپسی به صورت مستمر به آن نیاز دارند با قیمت تمام شده کم‌تر از بازار، تضمین اصالت قطعات و خدمات پس فروش در اختیار رانندگان تپسی قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: تپسی لاین سرویس سفر اشتراکی تپسی آغاز به کار کرد


روابط عمومی تپسی در مورد رشد این کسب و کار گفت: گاراژ از ابتدای آغاز به کار خود تاکنون در تعداد سفیران ثبت نام شده 90 درصد و در فروش محصولات نیز 40 درصد رشد نشان داده است.

تپسی گاراژ

گاراژ، یکی از کسب وکارهای جدید تپسی در حوزه ارائه خدمات و قطعات یدکی خودرو است که در بهمن سال گذشته کار خود را آغاز کرده است. ابتدا با محصولاتی مانند لنت، روغن ترمز و عرضه محدود لاستیک کار خود را آغاز  و هم اکنون با ارائه بیش از 60 محصول در  تهران و البرز فعال است.

سفیران تپسی می‌توانند با ورود به وب‌سایت تپسی گاراژ و وارد کردن شماره تلفن خود به صورت آنلاین محصولات مورد نظر خود را خریداری و در 15 مرکز حضوری بدون واسطه  خدمات را دریافت کنند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان