صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
کد خبر : 102909

حضور فعال ثمسکن در نمایشگاه کیش‌ اینوکس ۲۰۲۳

حضور فعال ثمسکن در نمایشگاه کیش‌ اینوکس ۲۰۲۳
گروه سرمایه گذاری مسکن (ثمسکن) به همراه بانک مسکن و شرکت گروه مالی بانک مسکن در رویداد کیش اینوکس حضور یافته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن؛ در این نمایشگاه که بیش از ۲۰۰ شرکت از جمله بانک‌ها، بیمه‌ها و سایر شرکت‌های سرمایه‌گذاری و ناشران بورسی و… حضور دارند، شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن نیز حضوری فعال خواهد داشت.

شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن مانند سال‌های گذشته با همراهی گروه مالی بانک مسکن، شرکت فناوری اطلاعات ناواکو، خدمات ارزی و صرافی بانک مسکن، شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن و … با حضور مدیران ارشد بانکی و محصولات خدمات نوین در این نمایشگاه شرکت می‌کند.

این نمایشگاه فرصت مهمی برای ارائه آخرین دستاورد‌های نوین در عرصه تامین مالی و پشتیبانی از توسعه صنعتی و اشتغال کشور به خصوص سرمایه گذاری در صنعت ساختمان است.

دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه، خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور (کیش اینوکس ۲۰۲۳) در دو بخش نمایشگاهی و 36 نشست تخصصی با حضور شرکت‌های داخلی و بین المللی در محل نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

بانک مسکن و شرکت‌های تابعه با حضور در سالن ورودیA نمایشگاه، از عصر دوشنبه پانزدهم آذر ماه تا پنجشنبه هفته جاری به مدت ۴ روز به معرفی خدمات خود می‌پردازند.

 

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + نوزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان