شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
کد خبر : 115648

مدیرعامل بانک مسکن با حضور در غرفه شهر بورس:

شهر بورس به رشد فرهنگ مدیریت مالی و بازار سرمایه کمک می‌کند

شهر بورس به رشد فرهنگ مدیریت مالی و بازار سرمایه کمک می‌کند
مدیرعامل بانک مسکن پس از قرار گرفتن در جریان فعالیت‌های «شهر بورس»، گفت: شهر بورس به رشد فرهنگ مدیریت مالی و بازار سرمایه کمک می‌کند.

سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در گفت‌وگو با شهر بورس درباره برنامه‌های گروه مالی مسکن و شرکت‌های زیرمجموعه آن اظهار داشت: ما موضوع ۱۰۰ هزار واحد را در سراسر کشور در روز اولی که آمدیم، هدف‌گذاری کردیم که توسط شرکت‌های ساختمان‌سازی زیرمجموعه بانک مسکن انجام شود.

وی ادامه داد: دومین بحث جدی ما، تامین مالی با استفاده از تمام ابزارهای بازار سرمایه است. به گونه‌ای که گفته‌ایم، هرآنچه که سازمان بورس نیاز دارد و ما بتوانیم کمک کنیم که سهم مسکن در بازار سرمایه افزایش دهیم در کنار سازمان بورس هستیم.

مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه تلاش می‌کنیم با استفاده و حتی ایجاد ابزارهای جدید حضور فعالی در بازار سرمایه داشته باشیم، گفت: به طور کامل از شرکت‌هایمان در بازار سرمایه حمایت می‌کنیم چرا که برنامه‌های خوبی برای شرکت‌هایمان داریم و امیدواریم ساخت‌وسازهایی که در سراسر کشور پیگیر آن هستیم سریعتر وارد مرحله اجرا و بهره برداری شود.

وی در خصوص صندوق املاک و مستغلات بانک مسکن توضیح داد: این صندوق با سرمایه ۵۰۰ میلیارد تومان مجوز گرفته است که با همین مبلغ بزرگ‌ترین صندوق املاک و مستغلات بازار سرمایه خواهد بود.

حسینی ادامه داد: ما در همان روز رونمایی از این صندوق از همکارانمان خواهش کردیم هرچه زودتر این صندوق را به ۱۰ هزار میلیارد تومان افزایش دهند، چرا که ظرفیت بانک مسکن و شرکت‌های آن اجازه می‌دهد از بازار سرمایه استفاده بیشتری داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: وام ودیعه مسکن یک میلیارد تومانی به کدام مستاجران تعلق می گیرد؟


مدیرعامل بانک مسکن به تشریح مزایای صندوق املاک و مستغلات پرداخت و گفت: این صندوق‌ها به هدایت نقدینگی کشور، مشارکت مردم در توسعه کشور، استفاده از وجوه مردم در بخش‌های واقعی اقتصاد کمک می‌کنند و هرکس با هر میزان و مبلغ سرمایه‌گذاری کنند به ویژه مردم ما که علاقمند به حضور در بازار ملک هستند، با کمترین مبالغ در این حوزه فعال باشند.

وی یادآور شد: صندوق املاک و مستغلات یکی از بزرگترین ویژگی‌هایش این است که امکان اجاره دادن واحدهای مسکونی یا تجاری را فراهم می‌کند و تنوع درآمدی برای صندوق ایجاد می‌کند. قطعا تلاش می‌کنیم پروژه‌های بزرگ بانک مسکن را هم به سمت این صندوق‌ها بیاوریم تا هم بازدهی خوب داشته و هم در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری برسند.

مدیرعامل بانک مسکن در پایان با اشاره به فعالیت‌های شهر بورس عنوان کرد: از اینکه می‌بینیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، جوانان ما توانستند یک رسانه بازار سرمایه ایجاد کنند و به رشد فرهنگ مدیریت مالی و بازار سرمایه کمک کنند، خوشحالیم و از شما تشکر می‌کنیم.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − یازده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان