صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
کد خبر : 52740

امروز آخرین فرصت برای ثبت نام وام بازنشستگی

امروز آخرین فرصت برای ثبت نام وام بازنشستگی
ثبت نام اینترنتی وام ضروری 12 میلیونی بازنشتگان تا پایان روز شنبه 31 اردیبهشت 1401 مهلت دارد.
به گزارش شهر بورس ، بازنشستگان محترم برای دریافت وام ضروری سال 1401 تا آخر امروز وقت دارند تا با مراجعه به سایت ثبت نام کنند.

بر اساس گزارش اقتصادآنلاین، ثبت‌نام اینترنتی دوره جدید وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی برای سال ۱۴۰۱، تا پایان اردیبهشت ماه جاری از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm. ir کماکان ادامه دارد. این تسهیلات با کارمزد چهار درصد و اقساط ۳۶ ماهه به بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری ارائه و به حساب حقوق بازنشستگی ایشان در بانک عامل واریز می‌شود.


بیشتر بخوانید :ایجاد شفافیت با عرضه خوراک پالایشگاه‌ها در بورس انرژی


اعلام نتایج و اسامی افراد واجد شرایط و مشمول از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری انجام می‌شود و اسامی واجدین شرایط براساس نوبت‌بندی در همین سایت اعلام می‌شود و مبلغ تسهیلات به حساب واجدین شرایط واریز خواهد شد.

بر اساس گزارش ایرنا ، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام‌های دریافتی، بهره‌مندی از سایر تسهیلات صندوق بازنشستگی، میزان حقوق دریافتی و سایر موارد بررسی شده و با اولویت‌بندی و براساس میزان اعتبار تخصیص‌یافته از سوی بانک عامل، این تسهیلات در نوبت‌های مشخص پرداخت خواهد شد.

مرتضایی فرد با اشاره به اینکه نتایج و اسامی افراد واجد شرایط و مشمول از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری اعلام می‌شود، افزود: اسامی واجدان شرایط براساس نوبت‌بندی در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir اعلام می‌شود و مبلغ تسهیلات به حساب واجدان شرایط واریز خواهد شد.

صندوق صندوق بازنشستگی کشوری دومین صندوق بازنشستگی کشور پس از تامین اجتماعی است که به بازنشستگان و دستگاه‌های دولتی، دانشگاه‌ها شهرداری‌های کشور به جز شهرداری تهران، کارمندان سیاسی وزارت امور خارجه، قضات قوه قضاییه و در مجموع به هفت گروه مشخص حقوق و خدمات بازنشستگی ارائه می‌دهد.

این صندوق اکنون بیش از یک میلیون و ۶۶۳ هزار بازنشسته و وظیفه بگیر را تحت پوشش خود دارد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 8 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان