صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
کد خبر : 11106

افت یک میلیونی در آخرین صورتحساب سهام عدالت

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، از روز یک‌شنبه به دلیل روند نزولی شاخص کل بازار سهام ارزش سبد سهام عدالت نیز کاهش پیدا کرد و در چهار روز معاملات اخیر ارزش سبد سهام عدالت حدود یک میلیون تومان کاهش یافت و به 13 میلیون و 120 هزار تومان رسید. ارزش سهام عدالت به دلیل

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، از روز یک‌شنبه به دلیل روند نزولی شاخص کل بازار سهام ارزش سبد سهام عدالت نیز کاهش پیدا کرد و در چهار روز معاملات اخیر ارزش سبد سهام عدالت حدود یک میلیون تومان کاهش یافت و به 13 میلیون و 120 هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت به دلیل افت ارزش نمادهای گروه بانکی‌، فلزات اساسی، پالایشی و پتروشیمی افت کرد و این افت ارزش در حالی است که ارزش سهام عدالت قبل از اصلاح قیمتی بازار سهام حدود 21 میلیون تومان بود.

ارزش سهام عدالت از 10 میلیون و 800 هزار تومان شروع به رشد کرد و تا کانال 14 میلیون تومان نیز رسید اما در جریان معاملات این هفته بیش از یک میلیون تومان افت ارزش داشت و در حالی که رشد این سبد بسیار کند است اما ریزش این سبد بسیار سریع اتفاق افتاد.

با این حساب ارزش 60 درصد سهام عدالت قابل فروش به 7 میلیون و 872 هزار تومان و 30 درصد آن به 3 میلیون و 936 هزار تومان رسید.

منبع: تجارت‌نیوز

بیشتر بخوانید:
اعلام پذیره‌نویسی جدید در بورس / هلدینگ سلامت ایرانیان در راه بورس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان