صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
کد خبر : 102474

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز خبر داد:

۲۸۳ هزار تن آسفالت ریزی در سال جاری اجرا شد

۲۸۳ هزار تن آسفالت ریزی در سال جاری اجرا شد
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از اجرای ۲۸۳ هزار تن آسفالت ریزی از ابتدای سال جاری و در طی ۸ماه گذشته خبر داد.

به گزارش شهر بورس، سامان احمدزاده با اشاره به عملکرد ۸ ماهه پروژه های آسفالت ریزی  در سال جاری گفت: از ابتدای سال و طی ۸ماه گذشته حدود۲۸۳ هزار تن آسفالت ریزی  در معابر سطح مناطق دهگانه شهرداری تبریز اجرا شده است.

وی افزود: اجرای گسترده پروژه های آسفالت ریزی با هدف اصلاح چهره شهر، روان سازی تردد وسایط نقلیه، تأمین آرامش و آسایش شهروندان انجام می‌گیرد و تا بهسازی تمامی معابر ادامه خواهد داشت.

احمدزاده گفت: در کنار اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه ها یکی از مهم ترین مسائلی که همیشه مورد تاکید بوده اجرای با کیفیت آنها است و در همین راستا با تمام توان تلاش داریم فعالیت های عمرانی را در سطح شهر رصد کنیم.


بیشتر بخوانید:انتخاب اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو


وی افزود: رعایت شاخصه های کیفی، بسیار حائز اهمیت است و از این رو ارزیابی اجرای پروژه ها توسط هیئت های تخصصی معاونت فنی  وعمرانی به صورت دوره ای مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

 ۲۸۳ هزار تن آسفالت ریزی در سال جاری اجرا شد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز گفت: در همین راستا و جهت خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان، هیئت تخصصی آسفالت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز ارزیابی آسفالت های  اساسی اجرا شده در سطح مناطق دهگانه شهرداری تبریز را  طی بازدید میدانی از سطح معابر آغاز کرده است.

هیئت تخصصی آسفالت معاونت فنی و عمرانی شهردار تبریز بر اساس دستور معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز روز گذشته از پروژه های آسفالت اساسی اجرا شده سال جاری در مناطق ۴ و۸ شهرداری بازدید کردند و طی برنامه زمانبندی شده و چک لیست تهیه شده ارزیابی و امتیاز دهی به عملکرد مناطق در این بازدید صورت گرفت.

این بازدیدها طی چند هفته آینده ادامه خواهد داشت و نتیجه ارزیابی جهت رتبه بندی مناطق به لحاظ مناسب ترین وبهترین عملکرد در زمینه اجرای پروژه های آسفالت اساسی ارائه خواهد شد .

 ۲۸۳ هزار تن آسفالت ریزی در سال جاری اجرا شد

منبع: شهریار

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − هفت =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان