صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
کد خبر : 110654

پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه عمرانی مرکز نگهداری سگ‌های بلاصاحب

پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه عمرانی مرکز نگهداری سگ‌های بلاصاحب
 اجرای پروژه مرکز نگهداری سگ های بلاصاحب با کارفرمایی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی در مراحل پایانی است.

به گزارش شهر بورس، سامان احمدزاده اظهار کرد: اجرای پروژه مرکز نگهداری سگ های بلاصاحب با کارفرمایی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی در مراحل پایانی است.

وی تصریح کرد: این پروژه در مساحتی بالغ بر ۶ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۶ میلیارد ریال روند اجرایی آن آغاز و با توجه به ضرورت و کارکرد آن تسریع اقدامات عمرانی آن در دستور کار قرار گرفت.


بیشتر بخوانید:متقاضیان سهام عدالت بخوانند/دور جدید توزیع سهام عدالت با کدملی آغاز شد


وی اعلام کرد: این پروژه شامل ساختمان اداری و کلینیک حیوانات با زیر بنای ۳۶۲ متر مربع و محوطه سازی شامل عملیات خاکبرداری، زیر سازی و ساخت قفسه های نگهداری جمعی و لانه های انفرادی ساخته شده با قطعات پیش ساخته است.

احمد زاده با بیان اینکه پروژه عمرانی مرکز نگهداری سگ های بلاصاحب در حال اجرای فاز نهایی است، افزود: تحقق توسعه زیرساخت های شهری برای مدیریت بخش های مختلفی از مباحث اجتماعی را مطابق با برنامه های راهبردی عملیاتی شهرداری تبریز ابعاد تازه ای به خود گرفته است.

منبع: شهریار

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 2 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان