صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
کد خبر : 8056

مهلت پذیره نویسی پالایشی یکم تمدید شد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، پذیره نویسی واحدهای سرمایه­ گذاری صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) «پالایشی یکم» به مدت یک هفته دیگر تمدید شد. نهاد ناظر امروز طی نامه ای به مدیر صندوق پالایشی یکم، موافقت خود را با تمدید مهلت پذیرهخ نوسی واحدهای این صندوق اعلام کرد. در بخشی از این نامه

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، پذیره نویسی واحدهای سرمایه­ گذاری صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) «پالایشی یکم» به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

نهاد ناظر امروز طی نامه ای به مدیر صندوق پالایشی یکم، موافقت خود را با تمدید مهلت پذیرهخ نوسی واحدهای این صندوق اعلام کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: با توجه به درخواست ارائه شده مبنی بر تمدید دوره پذیره نویسی به منظور بهره مندی متقاضیانی که تاکنون فرصت خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق مذکور را نداشته اند، تمدید مجوز پدیره نویسی تا ساعت 24 روز چهارشنبه 26 شهریور 1399 با رعایت سایر قوانین و مقررات، از نظر این سازمان بلامانع است.

روز گذشته درخواست تمدید مجوز پذیره نویسی ارائه شده شده بود که این درخواست امروز از سوی مدیریت نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس تایید شد.

گفتنی است صندوق پالایش یکم یکی از صندوق هایی می باشد که دولت قصد دارد در بازه زمانی ۴ شهریور الی ۱۹ شهریور آن را پذیره نویسی کند. این صندوق مشتمل بر سهام شرکت های پالایشگاهی بندر عباس، پالایشگاه نفت تهران، پالایشگاه تبریز و پالایشگاه اصفهان می باشد. طبق محاسبات تعداد سهام موجود در این صندوق شامل ۴۶۰ سهم شتران، ۳۱۵ سهم شبندر، ۱۰۷ سهم شبریز و ۴۶۳ سهم شپنا خواهد بود که دولت قرار است آن را در قالب یک صندوق با حداکثر ۵۰۰ واحد عرضه کند.

بیشتر بخوانید:
جزییات پذیره نویسی ETF دولتی/ دارا دوم، پالایشی یکم شد!

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + 7 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان