تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۲۷
کد خبر : 128300

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

رکورد پشت رکورد/ «فخاس» در صدر تولید فولاد ایران

رکورد پشت رکورد/ «فخاس» در صدر تولید فولاد ایران
مجتمع فولاد خراسان با رشد 36.7 درصدی در تولید فولاد در سال مالی 1402 با اختلاف فاحش با شرکت‌های بزرگ فولادی، در رتبه نخست ایستاده است.

به گزارش شهر بورس، نام مجتمع فولاد خراسان این روزها بیشتر از پیش شنیده می‌شود و رشد تولید و رکورد فروش بیشترین چیزهایی است که این روزها در خصوص این شرکت به گوش می‌رسد.

طبق آمارها شرکت مجتمع فولاد خراسان طی سال مالی 1402 با فاصله فاحشی از دیگر شرکت‌های فولادی نظیر فولاد خوزستان و فولاد مبارکه در رتبه نخست رشد تولید فولاد قرار گرفته است.

در حالی که بهترین عملکرد در تولید فولاد در بین 7 شرکت بزرگ فولادی متعلق به آهن و فولاد ارفع با رشد تولید 9.2 درصدی است اما شرکت مجتمع فولاد خراسان در سال مالی 1402 با رشد 36.7 درصدی در تولید فولاد، فاصله چشمگیری با دیگر شرکت‌ها در این زمینه ایجاد کرده است.


بیشتر بخوانید: رکوردهایی که فولاد خراسان جابه‌جا کرد


البته ذکر این مسئله نیز مهم است که این شرکت در آذر و دی ماه سال 1402 رکورد تولید شمش فولادی را شکسته بود و همین موضوع نشان از روند رو به رشد تولید در این شرکت دارد.

همچنین آمارهای مقایسه‌ای فروش سالانه شرکت‌های بزرگ فولادی از سال 1401 تا 1402 نشان می‌دهد که مجتمع فولاد خراسان در میان تمام شرکت‌های بزرگ فولادی رتبه نخست را کسب کرده است.

بررسی روند قیمتی سهام این شرکت در یک ماه گذشته نیز نشان از رشد خوبِ فخاس دارد و قطعا با گزارش‌های جدید و روند رو به رشد و سودآورِ این شرکت، وضعیت سهام فولاد خراسان نیز بهتر از ماه‌های گذشته خواهد بود.

 

رشد تولید فولادی ها

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان