صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱:۵۶
کد خبر : 122673

قیمت اتریوم در آوریل به کدام سمت می‌رود؟

قیمت اتریوم در آوریل به کدام سمت می‌رود؟
اتریوم (ETH) ماه آوریل ۲۰۲۴ را با یک روند کاهشی آغاز کرد. بر اساس داده‌های بازار، قیمت آلت‌کوین برتر بازار در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۴.۸ درصد کاهش یافته و اکنون در محدوده ۳۳۷۳ دلار معامله می‌شود.

به گزارش شهر بورس، با وجود این کاهش و جو نزولی دیگر رمزارزها مانند بیت کوین، بررسی داده‌های تاریخی نشان می‌دهد که احتمال افزایش مجدد قیمت اتریوم در طول ماه آوریل وجود دارد.

بر اساس داده‌های تاریخی، اتریوم در پنج ماه آوریل از هشت سال گذشته عملکرد مثبتی داشته است. برای مثال، در سال‌های ۲۰۱۷، ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰، شاهد جهش‌های قابل‌توجه قیمت این ارز دیجیتال بوده‌ایم.

تحلیلگران با در نظر گرفتن میانگین بازدهی تاریخی، پیش‌بینی می‌کنند که خریداران می‌توانند قیمت اتریوم را تا پایان این ماه به ۴۵۰۰ دلار برسانند.

از طرفی، در بحبوحه تثبیت اخیر بازار کریپتو، قیمت اتریوم بین سطوح ۳۶۷۵ و ۳۴۴۵ دلار در نوسان بوده و رد قیمت از هر دو طرف نشان‌دهنده تسلط همزمان گاوها و خرس‌ها بر این دارایی است.

در این میان، تشکیل الگوی سقف دوقلو در تایم فریم ۴ ساعته اتریوم، نشانه‌ای برای اصلاح قابل‌توجه قیمت است. بنابراین، در صورت فشار عرضه و تداوم روند نزولی، قیمت اتریوم ممکن است تا سطح ۳۲۵۰ دلار یا حتی ۳۰۵۷ دلار پایین بیاید که به ترتیب با سطوح فیبوناچی اصلاحی ۳۸.۲ و ۵۰ درصد مطابقت دارند.

دیگر اندیکاتورهای تکنیکال مانند باند بولینگر هم افزایش نوسانات را برای قیمت اتریوم تایید می‌کنند. همچنین، یک تقاطع نزولی بین خطوط MACD (آبی) و خط سیگنال (نارنجی) نشان‌دهنده یک روند اصلاحی فعال است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان