صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
کد خبر : 107479

فاز اول پروژه نصب 2000 دستگاه دوربین کنترل ترافیک در تبریز آغاز شد

فاز اول پروژه نصب 2000 دستگاه دوربین کنترل ترافیک در تبریز آغاز شد
مدیرعامل سازمان مدیریت شبکه حمل و نقل شهرداری تبریز از آغاز عملیات فونداسیون و نصب فاز اول دوربین های نظارت تصویری در تبریز خبر داد.

به گزارش شهر بورس به نقل از شهریار،  محبوب عبداله پور با اعلام این خبر گفت: فاز اول نصب دوربین های نظارتی و ثبت تخلف با فونداسیون ریزی در چند نقطه از سطح شهر آغاز شد و امید است هرچه سریع تر فاز اول این طرح تکمیل شده و دوربین های ثبت پلاک نصب ومورد بهره برداری قرار گیرد.

عبداله پور افزود: با دستور شهردار کلانشهر تبریز،  ۲ هزار دستگاه دوربین نظارتی و ثبت تخلف(پلاک خوان) برنامه ریزی شده است که  پس از فونداسیون ریزی و پایه گذاری، این دوربین ها در سطح شهر نصب خواهند شد. با اتمام نصب ۲ هزار دستگاه دوربین، مدیریت هوشمند ترافیک شهر تبریز محقق شده و شاهد کاهش حوادث و تخلفات ترافیکی خواهیم شد.

وی افزود: فاز اول شامل رفع نقص و تامین زیرساخت و سامانه های لازم برای ۳۰۰ دوربین بوده است که تا پایان سالجاری با خرید دوربین و تجهیزات مورد نیاز ۶۵ دستگاه دوربین تکمیل می شود.

عبداله پور تشریح کرد: فاز دوم پروژه با مبلغ اولیه ۲۰۰ میلیارد تومان با برگزاری مناقصه عمومی به پیمانکار واجد شرایط واگذار خواهد شد که مرحله اول مناقصه برگزار و در مرحله دوم دارندگان گواهی افتا قیمت پیشنهادی خود را به سازمان ارائه می کنند که حداکثر تا ۳۰ دیماه ۱۴۰۲ قرارداد اجرایی با پیمانکار واجد شرایط منعقد و عملیات اجرایی شروع و طبق برنامه زمانبندی طراحی شده، تعداد دوربین های شهر تبریز به ۷۲۰ دستگاه خواهد رسید.


تلاش وزیر نفت برای قطع مازوت سوزی در تبریز


وی اظهار کرد: باتوجه به اینکه در این دو فاز نقاط ترافیکی و مهم از نظر حمل ونقل انتخاب شده و شبکه فیبر نوری لازم در حال اجرا می باشد بنا به دستور شهردار تبریز و تاکید استاندار، در مورخه ۳ خرداد ماه ۱۴۰۳تمامی نقاط مهم شهر و گره های ترافیکی با استفاده از هوش مصنوعی به صورت هوشمند مدیریت شده و برنامه های ترافیکی لازم، اجرایی می شود.

عبداله پور در خاتمه گفت: با تامین زیرساخت لازم توسط شهرداری و پلیس راهور و رعایت قوانین توسط مردم شریف تبریز شاهد ترافیک روان، پاک و امن در تبریز باشیم که بتواند رضایت شهروندان را فراهم کند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 − 2 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان