صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۷:۴۰
کد خبر : 106654

نماینده مردم تبریز خبر داد:

تلاش وزیر نفت برای قطع مازوت سوزی در تبریز

تلاش وزیر نفت برای قطع مازوت سوزی در تبریز
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از مذاکرات حضوری اش با وزیر نفت پیرامون قطع مازوت سوزی در نیروگاه حرارتی تبریز خبر داد.

به گزارش شهر بورس، روح الله متفکرآزاد افزود: به دنبال طرح سوال از وزیر نفت پیرامون تداوم مازوت سوزی در نیروگاه حرارتی تبریز و ایجاد آلایندگی شدید در این کلانشهر ، وزیر نفت خواستار ارایه توضیح در این خصوص به صورت حضوری شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی: با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت پیگیری؛ شب گذشته دیداری حضوری با وزیر نفت داشتم که خوشبختانه وعده کاهش میزان مازوت سوزی و افزایش سهمیه گاز نیروگاه حرارتی تبریز را در روزهای آتی داد.

متفکر آزاد ادامه داد: اگرچه سرمای هوای شدیدی هنوز در منطقه وجود ندارد ولی به اذعان مدیران شرکت گاز ایران، در حال حاضر مصرف در اوج است.

این نماینده مردم تاکید کرد: همچنان پیگیر توقف مازوت سوزی در تبریز و پیشگیری از آلایندگی این واحد صنعتی خواهم بود تا در کمترین زمان ممکن این امر محقق شود.

این گزارش حاکی است، مازوت سوزی در نیروگاه حرارتی تبریز موجب آلودگی گسترده هوای کلانشهر تبریز شده است و مردم موضوع را از مسئولان و نمایندگان امر مطالبه می کنند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان