صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
کد خبر : 82343

ظرفیت سالن ورزشی مرزداران به دو هزار نفر ارتقا می‌یابد

ظرفیت سالن ورزشی مرزداران به دو هزار نفر ارتقا می‌یابد
شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: سالن پارک استادان شهرک مرزداران ساماندهی و ظرفیت آن به دو هزار نفر افزایش می یابد.

به گزارش شهر بورس، سیاوش فتح اللهی اظهار کرد: در بازدید اخیر شهردار تبریز از زیرساخت‌های ورزشی این منطقه، دستور ساماندهی، مرمت و نیز افزایش ظرفیت سالن ورزشی مرزداران صادر شد.

وی با اشاره به توجه ویژه مدیریت شهری به توسعه ورزش‌های همگانی در سال جاری تصریح کرد: در راستای توسعه امکانات و زیرساخت‌های ورزشی برای عموم شهروندان، کفپوش سالن مرزداران مرمت شده و ظرفیت جایگاه تماشاگران نیز از ۲۰۰ نفر به ۲هزار نفر افزایش می یابد.

فتح اللهی همچنین با اشاره به فضاهای موجود در اطراف این محوطه گفت: بر اساس دستور شهردار تبریز، فضای کناری این سالن نیز سرپوشیده شده و برای انجام ورزش هایی مانند تیراندازی با کمان و … مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در بازدید اخیر شهردار تبریز و سرپرست راه اندازی شرکت باشگاه ورزشی شهرداری از زیرساخت های ورزشی حوزه منطقه ۵ احداث نخستین پارک ورزشی تبریز به مساحت ۵ هکتار در مجموعه جنب پارک باغمیشه میدان شهید فهمیده تصویب شد.

در این مجموعه ضمن احیای زیرساخت های موجود و افزودن امکانات دیگر، نخستین پارک ورزشی تبریز با امکاناتی مانند، پیست تارتان، زمین های تنیس، گلف، بسکتبال، والیبال، فضای اختصاسی ورزش کودکان و محوطه ورزش همگانی برای استفاده عموم احداث می شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 9 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان