تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
کد خبر : 128537

رضا غلامعلی‌پور سرپرست تامین سرمایه سپهر شد

رضا غلامعلی‌پور سرپرست تامین سرمایه سپهر شد
با پایان کار مهدی ابراهیمی، رضا غلامعلی‌پور به‌عنوان سرپرست شرکت تامین سرمایه سپهر معرفی شد.

به گزارش شهر بورس و به نقل از روابط عمومی تامین سرمایه سپهر صادرات، در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل این شرکت که در مورخ 1403/02/19 با حضور نماینده بانک صادرات ایران برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات و دستاوردهای مهدی ابراهیمی در دوران تصدی سمت مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت تامین سرمایه سپهر، رضا غلامعلی‌پور به‌عنوان سرپرست این شرکت معرفی شد.

در این جلسه ابراهیمی ضمن تشکر از هیئت مدیره و همکاران، خدمت به کشور را توفیق دانست و دستاوردهای شرکت تامین سرمایه سپهر را مرور کرد. وی بیان داشت که با تغییر پارادایمی که در سیاست گذاری تامین سرمایه سپهر بر اساس ایده «نسل نوین تامین سرمایه» صورت پذیرفت، رویکرد متنوع‌سازی تخصیص منابع و تمرکز‌زدایی پیاده‌سازی شد تا اهداف مقدس تولید، اشتغال‌زایی و ارزش‌آفرینی در کشور بیش از پیش در این شرکت دنبال شوند. همچنین با تنوع‌بخشی به جذب منابع، تعداد شرکای راهبردی شرکت افزایش یافت.

توسعه کسب‌‌‌وکار و ارتقای بهره‌وری تامین سرمایه سپهر از طریق برنامه‌‌های متعدد و نوآورانه در بازتعریف حوز‌ه‌های درآمدی و به ویژه حوزه‌های مستقل از دارایی‌های تحت مدیریت، ایجاد شبکه ارزش شرکت و شرکای راهبردی، بهره‌گیری از ظرفیت فناوری‌های نوین، مدیریت ریسک، طرح‌ریزی باشگاه مشتریان و بازاریابی ارجاعی، افزایش بازده صندوق‌های سرمایه‌گذاری تحت مدیریت از طریق تغییر ساختار پرتفوی، از دستاوردهایی بود که در این جلسه مورد اشاره قرار گرفت.


بیشتر بخوانید:رشد ۵۰ درصدی سود خالص سرمایه گذاری پرتو تابان معادن و فلزات


ابراهیمی توفیقات تامین سرمایه سپهر را مرهون مساعی سرمایه‌های انسانی ارزشمند و متخصص شرکت دانست و در همین راستا به اقدامات صورت گرفته جهت تکریم همکاران از طریق اصلاح آیین‌نامه‌های مزایا و تسهیلات، پیاده‌سازی طرح طبقه‌بندی مشاغل با رویکرد عدالت سازمانی و ترویج فرهنگ مواجهه با چالش‌ها و تفکر حل مسئله که منجر به خودشکوفایی بیش از پیش سرمایه های انسانی تامین سرمایه سپهر شده است، اشاره کرد.

در ادامه این جلسه، مهدی احمدی قائم مقام مدیرعامل و عضو موظف هیئت مدیره شرکت از زحمات ابراهیمی تشکر نمود. وی با اشاره به عملکرد روشن و حرفه‌ای ایشان در دوران تصدی، از خستگی ناپذیری و روحیه ابراهیمی در انتقال دانش تقدیر نمود و سپس، تصدی سمت سرپرستی شرکت تامین سرمایه سپهر را به غلامعلی‌‌پور تبریک گفت و توفیقات بیش از پیش را برای این شرکت در تداوم مسیر توسعه آرزو نمود.

رضا غلامعلی‌پور نیز سرپرستی شرکت تامین سرمایه سپهر را توفیقی برای خدمت دانست و از خوشنامی این شرکت در بازار، مدیریت ریسک قدرتمند و سوابق روشن آن نزد نهاد ناظر و مشتریان، دانش‌محوری و برخورداری از سرمایه انسانی متخصص، به مثابه مشخصه‌های بارز تامین سرمایه سپهر یاد کرد و این موارد را نتیجه تدابیر مدیرعامل و هیئت مدیره محترم و تلاش همکاران دانست. وی در ادامه بیان داشت که توفیق تصدی مسئولیت سرپرستی شرکت تامین سرمایه سپهر امانتی است که با یاری خداوند متعال و مدد و همت اعضای محترم هیئت مدیره و همکاران عهده‌‌‌داری می‌شود و ضمن تقدیر از شرایط مطلوب شرکت، از حسن اعتماد سهامداران تشکر نمود.

شایان ذکر است غلامعلی‌پور دانش‌آموخته رشته حسابداری در مقطع ا از دانشگاه علامه طباطبائی است و سوابقی چون مدیرعاملی و عضویت در هیئت مدیره شرکت گروه مالی الگوریتم (گروه خدمات بازار سرمایه الگوریتم)، ریاست هیئت مدیره شرکت مدیریت دارایی مرکزی، عضویت در هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات، معاونت پذیرش شرکت فرابورس، معاونت توسعه بازار شرکت فرابورس، مدیریت ناشران شرکت فرابورس و کارشناس مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد. وی همچنین در دانشگاه‌های الزهرا، علامه طباطبائی، خوارزمی و ولیعصر(عج) رفسجان نیز تدریس داشته و اکنون با بهره‌گیری از دانش علمی خود همراه با تجارب تخصصی، تامین سرمایه سپهر را در تداوم فلسفه «سودآوری پایدار همراه با رشد» هدایت خواهد کرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + دوازده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان