شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
کد خبر : 11532

حاشیه‌های امروز بورس 7 دی 99 / شستا صف خرید شد کماسه تعلیق

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با افتی 4500 واحدی (0.3 درصدی) به کار خود پایان داد تا یک روز منفی دیگر را پشت سر بگذارذ. این در حالی بود که با بهبود روند معاملات در نیمه دوم بازار، شاخص کل توانست بخش عمده‌ای از افت

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با افتی 4500 واحدی (0.3 درصدی) به کار خود پایان داد تا یک روز منفی دیگر را پشت سر بگذارذ. این در حالی بود که با بهبود روند معاملات در نیمه دوم بازار، شاخص کل توانست بخش عمده‌ای از افت خود را جبران کرده و در نهایت با تعادلی نسبی به کار خود پایان دهد. امروز اما با منفی‌شدن معاملات نمادهای کوچکتر، شاخص کل هم‌وزن نیز وارد محدوده منفی شد.

در جریان معاملات امروز سه نماد شستا، تاپیکو و نوری بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند ولی با این وجود با توجه به معاملات منفی نمادهایی چون خودرو، وپارس و رمپنا، نتوانستند مانع از افت شاخص کل شوند. شستا امروز پس از مدتها وارد محدوده مثبت شد و در نهایت با صف خرید به کار خود پایان داد.

یکی دیگر از اتفاقات مهم امروز، عملکرد نسبتا خوب گروه پالایشی بود که با مثبت شدن در دقایق پایانی امیدها را برای مثبت شدن صندوق پالایشی یکم در روزهای آینده بیشتر کرد.

در پایان معاملات امروز که با داد و ستد بیش از 10 میلیارد برگه سهم همراه بود، ارزش کل معاملات بورس به 12.8 هزار میلیارد تومان رسید. این در حالی بود که ارزش معاملات فرابورس نیز بیش امروز از مرز 7 هزار میلیارد تومان گذشت.

سه گروه خودرویی، مواد شیمیایی و دارویی نیز امروز بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند که گروه دارویی امروز با افت دسته جمعی مواجه بود و بسیاری از نمادهای این گروه که در دو هفته گذشته روند مثبتی داشتند، در محدوده منفی به کار خود پایان دادند.

منبع: تجارت‌نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان