صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
کد خبر : 125614

پیش بینی بورس فردا | معاملات کدام نمادها مهم است؟ + پیش بینی 3 کارشناس

پیش بینی بورس فردا | معاملات کدام نمادها مهم است؟ + پیش بینی 3 کارشناس
بازار سرمایه پس از آغاز هفته طوفانی که داشت، این روزها بار دیگر با افزایش عرضه‌ها مواجه شده؛ آیا قرار است روند بورس نزولی شود یا این عرضه‌ها نمی‌توانند جلوی رشد بازار را بگیرند؟ کارشناسان بازار سرمایه به پیش‌بینی بورس فردا می‌پردازند.

به گزارش شهر بورس، معاملات بازار سرمایه امروز (دوشنبه) در حالت شک و تردید دنبال شد؛ سهامِ بازار نه رشد چشمگیری داشتند و نه افت سنگینی. پیش بینی بورس فردا چیست؟

همانطور که پیش‌‎بینی می‌شد، فشار فروش روز گذشته بر معاملات امروز هم تاثیر گذار بود و بازار با فشار فروش در دقایق ابتدایی خود مواجه شد. در میانه بازار و با اعلام خبر تصویب تعدیل بند س تبصره 6 قانون بودجه 1403، کمی از فشار عرضه کاسته شد و حتی برخی نمادهای شاخص‌ساز مانند گروه‌های خودرویی شاهد تقاضا نیز بودند، اما با ادامه روند بازار و افزوده شدن بر فشار عرضه، بازار در شرایطی به کار خود پایان داد که قیمت آخرین معامله اکثر نمادها پایین‌تر از قیمت پایانی آن‌ها بود.

با وجود مثبت بودن شاخص کل و هم‌وزن، بازار روز خوبی را تجربه نکرد، به گونه‌ای که 295 نماد در محدوده منفی معامله شدند که در اکثر آن‌ها قیمت آخرین معامله پایین‌تر از قیمت پایانی آن‌ها بود.

ارزش معاملات امروز به محدوده هشت هزار میلیارد تومان رسید.


بازار بورس در دوشنبه سه اردیبهشت

2,316,740 🟢 افزایش (0.17٪) شاخص کل
3,922
757,710 🟢 افزایش (0.57٪) شاخص هم‌وزن
4,321
بیشترین تاثیر منفی بیشترین تاثیر مثبت بیشترین ارزش معاملات
فولاد بوعلی کاما
وغدیر فملی فولاد
وبملت نوری فزر

پیش بینی بورس فردا سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

با افزایش عرضه ها در دقایق پایانی معاملات، باید منتظر آغاز سرخی برای روز روز سه شنبه باشیم. بازارِ دوشنبه علی‌رغم صعودی که در اواسط معاملات داشت، نتوانست بر فروشندگان غلبه کند. همین موضوع منجر به قرار گرفتن قیمت آخرین معامله اکثر سهامِ بازار در محدوده‌ای پایین‌تر از قیمت پایانی شد.

با توجه به این اتفاقات، به نظر می‌رسد که فشار فروشِ امروز به معاملات فردا هم سرایت کند و در آغاز معاملات شاهد افت شاخص کل باشیم. با این حال، امید می‌رود که در ادامه، تقاضا در بازار تقویت شود.

بازار سرمایه پس از رشد 77 هزار واحدی شاخص کل در معاملات روز شنبه، با افزایش عرضه توسط فروشندگان مواجه شده است. طی دیروز و امروز، بازار سرمایه متعادل بود.

صندوق‌های اهرمی این روزها به یک دماسنج اصلی برای سنجش وضعیت بازار تبدیل شده‌اند. در همین راستا، در روز سه شنبه، معاملات صندوق‌های اهرمی نیز در کنار نمادهایی از جمله خودرو، خساپا، فملی و شبندر؛ مهم خواهند بود. افزایش تقاضا و سبزپوشی این نمادها می‌تواند منجر به تقویت طرف تقاضا در بازار فردا شود.

در این نظرسنجی، از کارشناسان خواسته شده تا روند شاخص کل، شاخص هم‌وزن و صنایع برتر را پیش‌بینی کنند.

در قسمت شاخص کل، «صعودی» به معنای رشد بیش از پنج هزار واحد، متعادل به معنای قرار گرفتن شاخص بین مثبت و منفی پنج هزار واحد و «نزولی» به معنای افت بیش از پنج هزار واحد است.

همچنین در قسمت شاخص هم‌وزن، «صعودی» به معنای رشد بیش از دو هزار واحد، متعادل به معنای قرار گرفتن شاخص هم‌وزن بین مثبت و منفی دو هزار واحد و «نزولی» به معنای افت بیش از دو حد است.

نام سمت شاخص کل شاخص هم وزن صنایع برتر آدرس شبکه‌های اجتماعی
مجتبی دیبا کارشناس بازار سرمایه صعود صعودی رایانه – دارویی – بیمه‌ای – سیمانی اینستاگرام
سعید حسینی پناه کارشناس بازار سرمایه متعادل صعودی بانکی اینستاگرام
سهیلا نقی پور کارشناس بازار سرمایه صعودی صعودی پتروشیمی – سیمانی اینستاگرام

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان