صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰
کد خبر : 125853

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با شهر بورس:

محصولات شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب از کیفیت بالایی برخوردار هستند

محصولات شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب از کیفیت بالایی برخوردار هستند
معاون وزیر راه و شهرسازی به تمجید از فعالیت‌های ثغرب پرداخت و گفت: محصولات شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب از کیفیت بالایی ساخت و ساز برخوردار هستند.

محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با شهر بورس در بازدید از پروژه ناویا که توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب در حال ساخت است، اظهار داشت: این پروژه بازآفرینی شروع شده است تا بعد از ساخت با ساکنین بافت فرسوده پیرامون جایگزین شوند و از این جهت برای ما بسیار مهم است.

وی ادامه داد: از طرفی هم، کارهای شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب به عنوان یکی از برندهای ساخت و ساز در کشور از کیفیت ساخت و ساز بالایی برخوردار هستند و طراحی مناسبی هم در این پروژه انجام شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: این مدل را می‌خواهیم در کشور توسعه بدهیم که به نوعی ساختمان‌های محکم و با کیفیت ساخته و به تدریج با بافت‌های فرسوده جایگزین شوند که سیاست ما هم حمایت از طرح‌های این‌چنینی است.


بیشتر بخوانید: شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب آینده خوبی دارد


وی در خصوص برنامه‌های حمایتی از این پروژه‌ها گفت: در برنامه هفتم چنین پروژه‌هایی را مورد حمایت قرار داده‌ایم و آورده‌ایم که در اراضی مجاور بافت فرسوده که به منظور جابه‌جایی ساکنان یا تامین خدمات پروژه ساخته می‌شود، این اراضی مانند بافت فرسوده از تمام مشوق‌ها مانند 50 درصد تخفیف پروانه، طبقات اضافی و… بهره مند شوند.

آئینی با بیان اینکه به دنبال سازوکاری برای واگذاری در این بافت‌ها هستیم، توضیح داد: هنوز مصوبه‌ای نداشتیم اما می‌خواهیم چنانچه متقاضیان نهضت ملی مسکن یا بافت فرسوده در این پروژه‌ها ساکن شوند، وام ارزان به آنها داده شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − هفت =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان