تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
کد خبر : 101561

مدیرعامل ثمسکن در گفت‌وگو با شهر بورس:

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب آینده خوبی دارد

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب آینده خوبی دارد
مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری مسکن به تمجید از فعالیت‌های ثغرب پرداخت و نسبت به آینده شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب ابراز امیدواری کرد.

محمدرضا جواهری در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره برگزاری مجمع شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب اظهار داشت: خوشبختانه مجمع برگزار و نکات خوبی توسط سهامداران مطرح شد. صورت‌های مالی سال 1402 به تصویب رسید و عملکرد هیئت مدیره ارائه شد. برنامه‌‎های آتی شرکت نیز به اطلاع سهامداران رسید.

وی به تشریح فعالیت‌های شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب پرداخت و گفت: با شیب بسیار خوب و مناسبی که ثغرب به خود گرفته، می تواند آینده خوبی داشته باشد. سودآوری شرکت نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشت و حدود 400 درصد رشد سودآوری نسبت به سال گذشته را به ثبت رساند.

مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری مسکن ادامه داد: شرایط خوبی بر شرکت حاکم است. نماد ثغرب نیز قطعاً وضعیت مناسب تری را پیدا خواهد کرد. شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب در بحث‌های کیفی هم کارهای بسیار خوبی را در مدیریت پروژه ها شروع کرده است.

جواهری افزود: رضایت مندی خوبی توسط سهامداران از شرکت ایجاد شده و امیدواریم تقاضای موجود برای خرید واحدها را پاسخ داده و تامین کنیم.


بیشتر بخوانید: امسال به دنبال رشد تولید و سودآوری شرکت هستیم


وی درباره فعالیت های ثمسکن، گفت: گروه سرمایه گذاری مسکن از 16 شرکت متشکل شده که به صورت مستقیم تحت نظر هلدینگ فعالیت می‌کنند. برنامه‌های خوبی برای سال 1402 در نظر داریم و رشد تولید برای سال 1403 یکی از مهم ترین برنامه‌های‌مان است.

مدیرعامل ثمسکن عنوان کرد: در 6 ماهه اول سال، 35 درصد افزایش تولید داشتیم که برای سال آینده رشد دو برابری پیش‌بینی شده و امیدواریم این رشد را محقق کنیم. ایمنی پروژه ها، افزایش سرعت ساخت و ساز پروژه ها و استفاده از تکنولوژی های جدید از جمله محورهای جدی گروه سرمایه گذاری مسکن است. در حوزه برندینگ نیز اقدامات خوبی انجام گرفته است.

جواهری خاطرنشان کرد: احتمالاً امسال جشنواره دانش بنیان‌ها را هم داشته باشیم تا با شناسایی اقدامات این حوزه، از بخشی از تولیدات شرکت‌های دانش بنیان استفاده کنیم.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان