صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۴۸
کد خبر : 80395

در گفت‌وگو با شهر بورس؛

مدیرعامل ثمسکن: امسال به دنبال رشد تولید و سودآوری شرکت هستیم

مدیرعامل ثمسکن: امسال به دنبال رشد تولید و سودآوری شرکت هستیم
محمدرضا جواهری مدیرعامل ثمسکن از تلاش هلدینگ سرمایه گذاری مسکن برای رشد تولید و افزایش سودآوری در سال 1402 خبر داد.

محمدرضا جواهری مدیرعامل ثمسکن در گفت‌وگو با شهر بورس اظهار داشت: امیدوارم خیر و برکت حضور همکاران ما در تبریز به همه مردم این شهر برسد. مراسم شروع فعالیت عمرانی بیش از ۷۰۰ واحد مسکونی در تبریز انجام شد. البته با تفاهمنامه‌ای که امضا شد بیش از هزار واحد مسکونی توسط شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن شمالغرب آغاز می شود.

وی ادامه داد: در کنار این برنامه، بزرگداشت سی و سومین سالگرد تاسیس گروه سرمایه گذاری مسکن و نشست‌های تخصصی و فنی-مهندسی داشتیم که امیدواریم اثرات این نشست در سال ۱۴۰۲ را در رشد و کیفیت ساخت‌وساز ببینیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن در خصوص برنامه‌های آتی این شرکت گفت: امسال سه رکن اساسی را پایه گذاری کرده‌ایم؛ یکی افزایش سرعت اتمام پروژه‌ها است که به صورت جدی روش‌هایی که موجب افزایش سرعت ساخت‌وسازها پیگیری خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: بانک مسکن به همه تعهدات خود در حوزه تسهیلات عمل کرده است


جواهری تصریح کرد: موضوع دیگر استفاده از فناوری‌های نوین بومی‌سازی شده در کشور است. ما معتقدیم گروه سرمایه گذاری مسکن باید پرچمدار استفاده از تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین در حوزه ساخت‌وساز باشد.

وی ادامه داد: همچنین در بحث کنترل و تضمین کیفیت جلساتی را برگزار کردیم که با چه روش‌هایی این دو موضوع در سطح شرکت‌های تابعه انجام شود.

مدیرعامل ثمسکن یادآور شد: مسئله آخر بحث ایمنی در پروژه‌ها حین و پس از ساخت است؛ چراکه ایمنی موضوع حیاتی در پروژه‌هاست. همزمان هم به رشد تولید در مقایسه با سال گذشته توجه خواهیم داشت.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + 18 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان