شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
کد خبر : 12203

حاشیه‌های امروز بورس ۲۷ دی ۹۹

به گزارش شهر بورس، در جریان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با افتی ۳٫۵ درصدی به سطح یک میلیون و ۱۸۵ هزار واحدی رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز امروز ۲٫۵ درصد افت داشت. در معاملات امروز سه نماد فارس، فولاد و فملی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند. امروز

به گزارش شهر بورس، در جریان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با افتی ۳٫۵ درصدی به سطح یک میلیون و ۱۸۵ هزار واحدی رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز امروز ۲٫۵ درصد افت داشت.

در معاملات امروز سه نماد فارس، فولاد و فملی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند. امروز همچنین ارزش معاملات به ۷ هزار میلیارد تومان کاهش یافت که کمترین ارزش معاملات در یک ماه اخیر بوده است.

معاملات امروز بورس در حالی به پایان رسید که تقریبا تمام نمادهای شاخص‌ساز کار خود را با صف فروش به پایان رساندند، هر چند که برخی از آنها نیز در دقایق پایانی شاهد از بین رفتن صف‌های فروش خود بودند.

همچنین امروز سه گروه خودرو، فلزات اساسی و مواد شیمیایی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند و سه نماد خودرو، شستا و خساپا نیز پرمعامله‌ترین نمادهای بورس بودند.

منبع: تجارت‌نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان