صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸
کد خبر : 111075

شهردار تبریز؛

تردد غیر ضروری خودروها محلول پاشی و برف روبی را مختل کرد

تردد غیر ضروری خودروها محلول پاشی و برف روبی را مختل کرد
شهردار تبریز گفت: از شهروندان عزیز خواهشمندیم ضمن پرهیز از تردد غیرضروری در سطح شهر، در برف‌روبی و بازگشایی معابر اصلی کمک حال شهرداری باشند.

به گزارش شهر بورس، یعقوب هوشیار در گفتگو با بخش خبری ساعت ۱۷:۳۰ شبکه سهند، ضمن عذرخواهی از شهروندان به دلیل ترافیک و بی‌نظمی ایجاد شده در سطح شهر اظهار کرد: با تلاش همکاران خدمات شهری تمامی معابر اصلی شهر بازگشایی می‌شود.

وی افزود: بارش سنگین برف در شب گذشته با حضور به موقع عوامل معاونت خدمات شهری و برف‌روبی و محلول پاشی به خوبی مدیریت شد.

هوشیار با اشاره به بارش سنگین برف در طول روز و همزمانی آن با فعالیت اداری و روزانه شهروندان خاطرنشان کرد: بارش سنگین برف به همراه کولاک شدید در زمان فعالیت ادارات دلیل اصلی ترافیک و قفل معابر شهری شد و اکیپ‌های خدمات شهری شامل برف‌روبی و محلول پاشی به دلیل ترافیک و ازدحام خودروها در معابر اصلی نتوانستند به خوبی ارائه خدمت کنند.


بیشتر بخوانید:بسته هدیه ایرانسل به مناسبت روز پدر


وی اضافه کرد: با توجه به تداوم بارش برف در ساعات آتی، از شهروندان عزیز خواهشمندیم ضمن پرهیز از انجام سفرهای غیرضروری شهری، با اکیپ‌های خدمات شهری همکاری کنند.

شهردار تبریز با اشاره به آمادگی اکیپ‌های خودرویی و ماشین‌آلات برف‌روبی خدمات شهری خاطرنشان کرد : شهرداری تبریز به اندازه کافی ماشین‌آلات و تجهیزات خودرویی برای برف‌روبی و محلول پاشی در اختیار داشته و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی یادآور شد: در روزهای گذشته بخشی از این ماشین‌آلات را برای کمک به شهرهای شمالی استان روانه کردیم و از نظر ماشین آلات کمبودی نداریم.

منبع: شهریار

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان