صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۶:۱۰
کد خبر : 122845

تحلیلگران از یک آوریل پرسود برای دارندگان BOME خبر می‌دهند!

تحلیلگران از یک آوریل پرسود برای دارندگان BOME خبر می‌دهند!
با توجه به چندین اندیکاتور تکنیکال، قیمت میم کوین بوم (Book of Meme) پتانسیل رشد قابل‌توجهی در ماه آوریل دارد. شاخص قدرت نسبی (RSI) در بازه زمانی یک روزه در نزدیکی محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان‌دهنده علاقه خریداران به این ارز دیجیتال است.

به گزارش شهر بورس، شاخص میانگین جهت‌دار (ADX) روی عدد ۴۶ قرار گرفته که حاکی از قدرت بالای روند صعودی فعلی است. علاوه بر این، تشکیل تقاطع طلایی توسط خطوط میانگین متحرک نمایی (EMA) نیز چشم‌انداز صعودی بوم را تقویت می‌کند.

از طرف دیگر، شاخص ADX هم که قدرت روند را بدون در نظر گرفتن جهت آن اندازه‌گیری می‌کند، قدرت بالای روند صعودی فعلی را تایید می‌کند. اگر ADX مقادیر بالای ۲۵ را نشان دهد، یعنی قدرت روند زیاد است. در این بین، نمایش مقادیر بالای ۴۰ بسیار نادر است و حاکی از قدرت بسیار بالای روند دارد.اکنون این شاخص با قرارگیری روی عدد ۴۶، یک روند بسیار قدرتمند را برای بوم نشان می‌دهد. میزان ADX بوم در ۲۴ مارس روی ۹.۸ قرار داشت و تا ۲ آوریل این عدد به ۴۶.۴ افزایش یافت. این افزایش قابل‌توجه در طی یک هفته، نه تنها دلیل محکمی برای ایجاد یک روند صعودی است، بلکه قدرت بسیار زیاد آن را نشان می‌دهد، به طوری که ممکن است آغازگر یک بازار گاوی جدید باشد.new-record-bome-price-in-april

بررسی خطوط میانگین متحرک نمایی و تقاطع طلایی آنها

تحلیلگران همچنین به تقاطع طلایی میانگین‌های متحرک نمایی که در تاریخ ۳۱ مارس در نمودار ۴ ساعته بوم شکل گرفته است، اشاره می‌کنند. این الگو زمانی رخ می‌دهد که میانگین متحرک کوتاه مدت از میانگین متحرک بلند مدت عبور کند و به طور معمول، یک سیگنال صعودی در نظر گرفته می‌شود. افزایش فاصله بین دو منحنی نیز، قدرت این روند را بیشتر تقویت می‌کند.new-record-bome-price-in-april

با در نظر گرفتن تقوطع طلایی میانگین‌های متحرک نمایی و تایید یک روند صعودی قوی توسط شاخص ADX، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت بوم در ماه آوریل افزایش قابل‌توجهی داشته باشد. حتی احتمال شکستن بالاترین قیمت تاریخی قبلی (ATH) یعنی ۰.۰۲۶۸ دلار نیز وجود دارد.

با این حال، توجه داشته باشید که بازار ارزهای دیجیتال، به ویژه میم کوین‌ها، خالی از ریسک نیست. در صورت بروز یک روند نزولی، قیمت بوم ممکن است با یک اصلاح قابل‌توجه مواجه شود و به ۰.۰۱۱۸ دلار سقوط کند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + سیزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان