صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
کد خبر : 126693

بورس آکادمیک رسانه تخصصی بورس و بازار های مالی

بورس آکادمیک رسانه تخصصی بورس و بازار های مالی
بورس آکادمیک به عنوان رسانه‌ای تخصصی در حوزه بورس و بازار های مالی، دروازه‌ای را برای دریافت به روز ترین اخبار و اطلاعات، در این حوزه می باشد. این رسانه تخصصی که در سال 1401 شروع به کار کرد تا کنون توانسته است به موفقیت های زیادی در این حوزه دست یابد.

به گزارش شهر بورس، در بورس آکادمیک به دور از شعار با ارائه به روز ترین دوره های آموزشی از بهترین اساتید حال حاضر جهان و ارائه مطالب تخصصی در حوزه بازار  سرمایه با شیوه ای کامل روان و قابل فهم برای هر سطحی، شرایطی را فراهم کرده ایم که مخاطبان و علاقه مندان این حوزه بدون صرف هزینه های گزاف این اطلاعات را در هر لحظه در اختیار داشته باشد.

این سایت آموزشی، آنلاین یک دنیای بدون مرز است که قصد داردشرایطی را فراهم اوردکه از یک سو همه افراد در سراسر ایران به منابع آموزشی دسترسی داشته باشند. و از سوی دیگرمتخصصان بتوانند در بستری امن و قابل اعتماد، مهارت های خود را در اختیار علاقه مندان این حوزه قرار دهد.

به عقیده ما، موفقیت هر سازمانی به وجود تیم تخصصی آن سازمان وابسته است. در بورس آکادمیک با وجود یک تیم متخصص آخرین تغییر و تحولات بازار  سرمایه رصد، تحلیل و به اطلاع مخاطبین این رسانه قرار می گیرد.

معرفی خدمات و امکانات بورس آکادمیک

در این مقاله به معرفی خدمات و قابلیت های بورس آکادمیک می پردازیم پس با ما همراه باشید.

ارائه به روز ترین دوره های آموزشی

به نقل از مارک داگلاس به عنوان کسی که بیش از 20 سال در بازارهای مالی سابقه فعالیت داشته: موفقیت در تجارت 80 درصد روانی و تنها 20 درصد به روش های معامله گری اعم از تحلیل  تکنیکال و فاندامنتال بستگی دارد. او می گوید شما می توانید با یک دانش متوسط در تحلیلگری در صورتی که کنترل روحی و روانی خود را از دست ندهید در بازار سود کنید و برعکس حتی اگر بهترین و بزرگ ترین سیستم معاملات را داشته باشید اما کنترل روحی و روانی نداشته باشید، در بازار ضرر میکنید.

ما در این رسانه قصد داریم علاوه بر ارئه به روز ترین آموزش های تحلیل  تکنیکال و بنیادی، روش های مدیریت سرمایه را در دسترس شما عزیزان قرار دهیم.

بورس آکادمیک رسانه تخصصی بورس و بازار های مالی

نقد و بررسی بروکر های فارکس و صرافی های ارز دیجیتال

یکی دیگر از چالش های مهم ورود به بازار سرمایه انتخاب یک بروکر یا صرافی قابل اعتماد است تا بتواند به دور از  چالش و استرس بتواند در بازار های مالی فعالیت کند. در این وب سایت ما به صورت تخصصی به معرفی امکانات و قابلیت های بروکر ها و صرافی ها می پردازیم و تمامی اطلاعات که نیاز هست در مورد آن بروکر یا صرافی را بدانید در اختیارتان قرار می دهیم تا بتوانید انتخابی مطمئن و اصولی را داشته باشید.

توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله  ” بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان – بورس اکادمیک ” را در گوگل سرچ کنید. تا بتوانید از اطلاعات این قسمت استفاده کنید. و مطالب را بهتر درک کنید

بورس آکادمیک رسانه تخصصی بورس و بازار های مالی

امکان ثبت نام در کارگزاری ها و دریافت کد بورسی

همچنین شما یتوانید با مراجعه به وب سایت بورس آکادمیک علاوه بر دریافت کد بورسی از قابلیت امکان ثبت نام غیر حضوری در کارگزاری های بورسی بهره مند شوید.

همچنین می توانید از تمامی خدمات و مزایایی که کارگزاری های بورس و اوراق بهادر در اختیار مشتریان خود قرار میدهند اطلاع داشته باشید و نظرات سایر کاربران در مورد تجربه کاربری خود در استفاده از کارگزاری های مختلف آگاه شوید و یک انتخاب مطمئن را بگیرید.

آشنایی با صندوق های سرمایه گذاری بورسی

یکی از روش های سرمایه گذاری در بورس و اوراق بهادر برای آن دسته از عزیزانی که امکان صرف زمان برای تحلیل سهام را ندارند یا دانش کافی برای سرمایه گذاری را ندارند، سرمایه گذاری در صندوق های بورسی یک انتخاب هوشمند تلقی می شود. جائی که با وجود تیم های تخصصی میتوانند بهترین تصمیم را برای سرمایه گذاری بگیرند و شما با سرمایه گذاری در این صندوق ها از مزایای این صندوق ها بهره مند شوید.

ما در وب سایت بورس آکادمیک به معرفی  صفر تا صد این صندوق های سرمایه گذاری بورسی پرداخته ایم تا شما با مطالعه این مقالات یک انتخاب هوشمندانه را داشته باشید.

آخرین قیمت روز سهام عدالت

برای 49 میلیون ایرانی که دارای سهام  عدالت هستند گاهی نیاز می شود تا بدانند مجموع پرتفوی سهام  عدالت شان چقدر ارزش دارد. برای این پرسش هم بورس آکادمیک شرایطی را فراهم کرده تا شما بتوانید با یک کلیک ساده از آخرین ارزش سهام عدالت خود آگاه شوید.

برای آگاهی از ارزش روز سهام عدالت خود میتوانید به وب سایت بورس آکادمیک مراجعه کنید.

تقویم اقتصادی فارکس

تقویم اقتصادی فارکس یک ابزار بسیار مهم است که می تواند برای معامله گران و سرمایه گذاران  بازار سرمایه بسیار مفید باشد. این تقویم، جدولی است که اطلاعات اقتصادی مرتبط با کشورها و مناطق مختلف را به معامله گران ارائه می ‌دهد. این اطلاعات شامل نرخ بهره‌ گیری، نرخ بیکاری، رشد اقتصادی، تولید صنعتی، تجارت خارجی و سایر اخبار و رویدادهای اقتصادی می باشند که بر تحولات بازار ارز تأثیرگذار هستند.

با دسترسی به این اطلاعات که این تقویم اقتصادی در اختیار، معامله گران قرار میدهد می ‌توانند بهترین تصمیمات ممکن را در مورد ورود یا خروج از موقعیت ‌های معاملاتی بگیرند. که این امکان نیز با مراجعه به وب سایت قابل دسترسی است و هر زمان که نیاز به این تقویم داشتید کافی است به وب سایت ما سر بزنید و از اطلاعاتی که این تقویم در اختیار تان میگذارد استفاده کنید.

توصیه می شود برای دسترسی به تقویم اقتصادی فارکس عبارت ” تقویم اقتصادی فارکس از بورس آکادمیک را در گوگل سرچ کنید. تا بتوانید از اطلاعات این قسمت استفاده کنید.

قیمت لحظه ای ارز های دیجیتال ، طلا و سکه ، دلار

بازار ارزهای دیجیتال یک بازار بسیار پویا و پیچیده است که تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می ‌گیرد، از جمله فعالیت‌ های تجاری، تغییرات قوانین و مقررات، اخبار روز و حتی توسعه‌ های تکنولوژیک و … برای دسترسی به سود حداکثری در این بازار، داشتن اطلاعات دقیق و به روز از قیمت ارزها و تغییرات آن ها بسیار اساسی است.

همچنین افرادی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بازار طلا و سکه هستند، قیمت این دارایی‌ها برای آن‌ها بسیار مهم است. که میتوانید با مراجعه به وب سایت بورس آکادمیک قیمت لحظه ای و آنی سکه و طلا در بازار را مشاهده کنید.

ارائه تخصصی ترین مقالات آموزشی حوزه بازار های مالی

فعالیت در بازار های مالی نیاز به داشتن دانش تخصص و داشتن اطلاعات به روز برای تصمیم گیری های بهتر در معاملات خود دارد. مقالات موجود در بورس آکادمیک که با زبانی ساده و قابل فهم تمامی آنچه که شما باید از بازار های مالی بدانید را پوشش می دهدتا بتواند به شما در تصمیم گیری ها کمک شایانی کند.

بورس آکادمیک رسانه تخصصی بورس و بازار های مالی

کلام پایانی:

سایت بورس آکادمیک یک سایت مرجع برای آموزش و یادگیری مفاهیم مرتبط با بازار های مالی از جمله بازار فارکس، ارز دیجیتال، و بورس و اوراق بهادر است. که با مراجعه به این سایت شما میتوانید به منابع مفید و ارزشمندی دسترسی داشته باشید. در این سایت به کمک مطالب و دوره های آموزشی کاربردی که وجود دارد، میتوانید به بسیاری از سوالات خود پاسخ دهید برای شروع کلمه “بورس آکادمیک” را در گوگل سرچ کنید و وارد لینک اول شوید. با ما همراه باشید.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان