شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۷:۰۰
کد خبر : 92560

تحلیل تکنیکال وسینا | آخرین بروزرسانی 14 فروردین 1403

تحلیل تکنیکال وسینا | آخرین بروزرسانی 14 فروردین 1403
تحلیل تکنیکال وسینا در آخرین بروزرسانی 14 فروردین 1403، در ادامه تحلیل روزانه نمادهای بورسی مورد بررسی قرار گرفت.

آژانس خبری تحلیلی شهر بورس با همکاری تحلیل‌گران بازار سرمایه، اقدام به بررسی تحلیل تکنیکال وسینا کرده است.

یادآور می‌شود؛ تحلیل تکنیکال این نماد سیگنال خرید و فروش نبوده و صرفاً برای اطلاع مخاطبان از وضعیت این نماد صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید : تحلیل تکنیکال عیار


تحلیل تکنیکال وسینا | 14 فروردین 1403

صعودی آرام در انتظار گشایشی در محدوده 260 تومان. نماد وسینا (بانک سینا) در 6 ماه گذشته روندی صعودی با شیب ملایم را تجربه کرده است. این صعود تدریجی، نویدبخش آینده‌ای روشن برای این نماد است.

اما در این مسیر صعودی، محدوده مقاومتی 260 تومان به عنوان نقطه عطفی پیش روی وسینا قرار دارد. عبور از این سطح می‌تواند شتاب صعود سهم را افزایش داده و راه را برای رشد سریع و پایدار آن هموار کند. مقاومت بعدی در قیمت 290 تومان قرار دارد.

در سوی دیگر، حمایت‌های 220 و 195 تومان ، از سهم در برابر افت قیمت محافظت می‌کنند. این سطوح می‌توانند در صورت بروز هرگونه نوساناتی، آرامش را به سهامداران وسینا هدیه دهند.

تحلیل تکنیکال وسینا


تحلیل تکنیکال وسینا | 27 بهمن 1402

از آغاز دی ماه، نماد بورسی وسینا وارد مسیر نزولی شده است. بر اساس تحلیل تکنیکال و کانال قیمتی مشخص شده، شاهد افت حدود 15 درصدی ارزش سهام آن بوده‌ایم.

هیچ نشانه‌ای از توقف یا عکس‌العمل این روند نزولی در نمودار قیمتی قابل مشاهده نیست. بنا به بررسی‌های انجام شده، به نظر می‌رسد سطوح حمایتی نماد وسینا در مناطق قیمتی 300 و 335 تومان قرار دارند.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که سطوح 370 و 400 تومان نیز به ترتیب به عنوان محدوده‌های مقاومتی عمل خواهند کرد. این امر اهمیت استراتژی‌های سرمایه‌گذاری را در این فضای متغیر نشان می‌دهد، جایی که توجه دقیق به نقاط حمایت و مقاومت می‌تواند در مدیریت ریسک و تعیین فرصت‌های خرید و فروش موثر واقع شود.

تحلیل تکنیکال وسینا


تحلیل تکنیکال وسینا | 4 دی 1402

سهام شرکت بانک سینا موسوم به نماد وسینا از اواخر مهر ماه شاهد یک روند صعودی مبتنی بر عوامل تکنیکالی بوده است که این مسیر به سوددهی معادل 20 درصد برای سهامداران منجر شده است.

این روند اوج‌گیری همچنان استمرار داشته و پس از یک دوره تثبیت قیمتی، قیمت سهم به کف کانال حمایتی نزدیک شده است. بر اساس تحلیل‌های انجام‌شده، دو سطح قیمتی 410 و 435 تومان به‌عنوان محدوده‌های مقاومتی مورد توجه قرار گرفته‌اند، همچنین قیمت‌های 350 تا 370 تومان به‌عنوان بازه حمایتی اصلی این نماد تعیین شده‌اند.

تحلیل تکنیکال وسینا

تحلیل تکنیکال وسینا | 9 آبان 1402

نماد وسینا بعد از پشت سر گذاشتن یک روند نزولی با شکست قدرتمند این روند وارد مرحله جدیدی شده است. با اتمام روند نزولی شاهد تثبت نماد در یک روند خنثی هستیم که لازمه رشد نماد و شروع یک روند صعودی قدرتنمد است. با توجه به تحلیل های صورت گرفته 300 و 270 تومان قدرتمندترین محدوده حمایتی پیش روی نماد است. همچنین 400 و 470 تومان نیز به عنوان مقاومت نماد وسینا مد نظر است.

تحلیل تکنیکال وسینا

تحلیل تکنیکال وسینا | 31 شهریور 1402

نماد وسینا از تاریخ 16 اردیبهشت با یک کاهش شدید 45 درصدی وارد محدودهٔ حمایتی شده است. شکست قوی کانال نزولی نیز نشانهٔ ضعف و پایان این روند را نشان می‌دهد. با توجه به توجه و علاقه سهامداران به این نماد، معاملات به روند عادی بازگشته و احتمال رشد قیمتی نماد وسینا نیز وجود دارد.

با توجه به تحلیل‌های انجام شده، قیمت 300 تومان به عنوان سطح حمایتی مورد انتظار مطرح می‌شود و قیمت‌های 400 و 470 تومان نیز به عنوان سطوح مقاومتی برای نماد وسینا قابل توجه هستند.

تحلیل تکنیکال وسینا

جهت مشاهده تحلیل تکنیکال نمادهای بورس به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

تحلیلگر تکنیکال – محمد رحیمی

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک − یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان