تحلیل تکنیکال نمادهای بورس

تیم تحلیلی «آژانس خبری تحلیلی شهر بورس» به صورت روزانه اقدام به بررسی تحلیل تکنیکال نمادهای بورس می‌کند که در این صفحه می‌توانید این مطالب را مطالعه کنید. تحلیل‌ها توسط محمد رحیمی تکنیکالیست تیم شهر بورس ارائه می‌شود.

یادآور می‌شود؛ این تحلیل سیگنال خرید و فروش نبوده و صرفاً برای اطلاع مخاطبان از وضعیت نمادها صورت می‌گیرد.


تحلیل وکار | 26 اسفند 1402

نماد وکار پس از گذراندن روند خنثی و فرسایشی از مهر تا اواخر بهمن، با عبور از این رنج، روند صعودی جدیدی را آغاز کرد و 20 درصد رشد را تجربه کرد.

با توجه به شرایط فعلی، احتمال تداوم این روند صعودی در بلندمدت وجود دارد. دلایل آنها عواملی مانند افزایش سودآوری شرکت و افزایش تقاضا برای سهام این شرکت است.

از نظر تکنیکالی، حمایت‌های 205 و 225 تومان می‌توانند مانع از افت بیشتر قیمت شوند و مقاومت‌های 250 و 290 تومان نیز می‌توانند چالش‌هایی را برای رشد بیشتر قیمت ایجاد کنند.

تحلیل تکنیکال وکار


تحلیل وشهر | 24 اسفند 1402

بانک شهر با نماد وشهر در بورس اوراق بهادار تهران، از آبان ماه در روند خنثی معامله شده است. این خنثی بودن، افت 15 درصدی قیمت سهم را به همراه داشته و فرسایش در روند معاملات، عاملی برای خستگی و فشار روانی معامله‌گران شده است. اما آیا این خنثی بودن، پایان راه وشهر است؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد که مناطق حمایتی مهم در قیمت‌های 1170 و 1120 تومان قرار دارند. عبور قیمت از این سطوح، می‌تواند به افت بیشتر قیمت سهم منجر شود.

از سوی دیگر، مناطق مقاومتی 1270 و 1360 تومان نیز حائز اهمیت هستند. شکست این سطوح، می‌تواند شروع روند صعودی برای وشهر باشد.

تحلیل تکنیکال وشهر


تحلیل وزمین | 23 اسفند ماه 1402

نماد وزمین در یک روند نزولی عمیق بوده و با بیش از 55 درصد افت قیمتی از تیر ماه تا کنون روبرو شده است. این روند نزولی همچنان ادامه دارد و هیچ نشانه ای از ضعف آن در نمودار قابل مشاهده نیست.

بنابراین، توصیه می‌شود که خریداران صبر کنند تا قیمت‌ها استحکام پیدا کند و این ترند نزولی به اتمام برسد.

بر اساس تحلیل‌های صورت گرفته، قیمت‌های 250 و 290 تومان به عنوان سطوح حمایتی برای نماد وزمین در نظر گرفته می‌شود. همچنین، قیمت‌های 380 و 430 تومان نیز به عنوان سطوح مقاومتی در این نماد شناخته شده‌اند.

تحلیل تکنیکال وزمین


تحلیل وملل | 22 اسفند ماه 1402

نماد وملل از اردیبهشت ماه سال 1402 یک روند نزولی قوی را شروع کرده است که در نتیجه این روند، نماد حدودا 50 درصد افت قیمت داشته است. اما روند نزولی در این نماد همچنان پایدار است و برای اتمام این روند، شکستن کانال نزولی ترسیم شده الزامی است.

با توجه به تحلیل‌های انجام شده، محدوده قیمتی 180 و 210 تومان به عنوان مهمترین محدوده حمایتی ومقاومتی برای نماد وملل خواهد بود. همچنین، محدوده 260 و 285 تومان نیز به عنوان نواحی مقاومتی برای این نماد مد‌نظر قرار خواهد گرفت.

با انجام تحلیل‌های دقیق و رصد بازار به دقت، می‌توان بهترین تصمیمات را در خرید و فروش این نماد اتخاذ کرد و سود خوبی کسب کرد. اما به یاد داشته باشید که بازار سرمایه همواره پر از ریسک است، بنابراین باید با دقت و نظارت مداوم به تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌ها پرداخته و تصمیمات خود را بر اساس اطلاعات صحیح اتخاذ کنید.

تحلیل تکنیکال وملل


تحلیل فخوز | 16 اردیبهشت 1402

نماد فخوز در 7 ماه گذشته سود 180 درصدی را به سهامدارانش داده است و به عنوان یکی از سهام‌های پرسود بازار شناخته می‌شود. این نماد در حال حاضر در محدوده مقاومتی سقف کانال و محدوده ۵۲۰ تومان معامله می‌شود که محدوده پر ریسک برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

همچنین، محدوده کف کانال و ۴۲۰ تومان نیز به عنوان یک حمایت معتبر برای این نماد شناخته می‌شود. در صورت ادامه دار بودن روند صعودی داخل کانال، محدوده‌های مقاومتی آتی نماد فخوز در ۵۸۰ و ۶۶۰ تومان قرار خواهند گرفت

تحلیل تکنیکال فخوز


تحلیل وبرق | 16 اردیبهشت 1402

نماد وبرق از آذر ماه ۱۴۰۰ در یک کانال نزولی قرار دارد و در طول این مدت ۷۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است. اروند نزولی مادام شکست محدوده 5400 تومان ادامه دار خواهد بود.. در صورتی که این محدوده شکسته شود، ایستگاه مقاومتی بعدی برای این نماد در قیمت ۶۷۰۰ تومان خواهد بود.

همچنین، در صورتی که قیمت نماد وبرق به ۴۰۰۰ تومان برسد، این قیمت به عنوان یک محدوده حمایتی معتبر در نظر گرفته می‌شود.

تحلیل تکنیکال وبرق


تحلیل افرا | 12 اردیبهشت 1402

نماد افرا در سال جدید رشد 90 درصدی داشته که می‌تواند به عنوان یک رشد قابل توجه در نظر گرفته شود. در بلندمدت، این نماد در حالت خنثی قرار دارد و فاصله تا اولین محدوده مقاومتی خود 25 درصد در قیمت ۴۲۰۰ تومان است.

در صورتی که قیمت این نماد کاهش پیدا کند، اولین محدوده حمایتی در قیمت ۲۷۰۰ تومان قرار دارد و سپس می‌تواند در محدوده ۲۴۰۰ تومان بماند و از افت بیشتر جلوگیری کند. برای جلوگیری از خرید هیجانی، توصیه می‌شود در محدوده مقاومتی خود، خریداری انجام نشود.

تحلیل تکنیکال افرا


تحلیل خرینگ | 9 اردیبهشت 1402

نماد خرینگ از آبان ماه سال گذشته در یک روند صعودی قرار دارد و در این مدت توانسته سود 180 درصدی را به سهامداران خود بدهد. با توجه به تصویری که از این نماد در دسترس است، به محدوده مقاومتی اساسی 5000 تومان رسیده و احتمال واکنش آن به این محدوده بسیار زیاد است.

در صورتی که این نماد به این محدوده واکنش نشان دهد، می تواند در محدوده 4100 و سپس 3300 تومان نقش حمایتی ایفا کند.

تحلیل تکنیکال خرینگ


تحلیل کگل | 2 اردیبهشت 1402

نماد کگل یکی از معدود سهم هایی است که در بلندمدت همیشه روند صعودی داشته‌است. این نماد از آبان ۱۳۹۹ تا تیر ۱۴۰۱ سود ۱۸۰ درصدی به سهامداران خود تقدیم کرده است. در حال حاضر، این نماد با مقاومت‌های اساسی ۷۴۰ و سقف تاریخی ۸۴۰ تومان مواجه است، که احتمالاً مانع صعود کگل به قیمت هدف جدید ۱۰۰۰ تومان خواهدشد.

در صورت افت قیمتی، ۵۸۰ تومان می‌تواند به عنوان حمایت قیمتی موردنظر سهامداران قرارگیرد.

تحلیل تکنیکال کگل


تحلیل کپارس | 1 اردیبهشت ماه 1402

نماد کپارس از آبان ماه سال گذشته وارد یک روند صعودی داخل کانال ترسیمی شده است. در طول این مدت، سود 110 درصدی را به سهامداران خود داده است. با وجود رشد زیاد، در حال حاضر نماد با دو مقاومت مهم، یعنی سقف کانال و مقاومت 1040 تومانی، مواجه است. همچنین، مقاومت بلند مدتی این نماد در قیمت 1800 تومان خواهد بود. در صورت اصلاح قیمتی و افت قیمتی، کف کانال رسم شده و قیمت محدوده 1030 تومانی می‌تواند به عنوان حمایت نماد مورد نظر باشد.

تحلیل تکنیکال کپارس


تحلیل فنفت | 30 فروردین ماه 1402

نماد فنفت در نمودار بلندمدتی خود صعودی است و با بررسی‌های صورت گرفته مشاهده می‌شود که در طی یک و نیم سال گذشته توانسته حدود 250 درصد سود بسازد. پس از افت قیمتی در ماه‌های اخیر، هم‌اکنون در یک محدوده به استراحت قیمتی می‌پردازد.

اولین نقطه حمایتی کف کانال خواهد بود و سپس 2500 و 2000 تومان نیز به عنوان حمایت این نماد مد نظر است. همچنین، در صورت ادامه دار بودن روند صعودی، اولین محدوده مقاومتی 4000 تومان و سپس 4700 تومان خواهد بود.

تحلیل تکنیکال فنفت


 

تحلیل غگرجی | 29 فروردین ماه 1402

نماد غگرجی از آبان ماه سال گذشته داخل کانال صعودی معامله می‌شد و در طی این مدت، توانست سود 110 درصدی را به سهامدارانش برساند. در حال حاضر، این نماد با مقاومت معتبر سقف کانال صعودی روبرو است و در صورتی که قیمت آن کاهش پیدا کند، محدوده‌های 225 و 210 تومان ممکن است به عنوان حمایت ایفای نقش کنند.

همچنین، مقاومت‌های مهم پیش روی غگرجی در ناحیه 280 و 330 تومان قرار دارند که احتمالاً در ادامه روند صعودی، رشد نماد را با مشکل مواجه خواهند کرد. به طور کلی، در این محدوده مقاومتی، خرید نماد غگرجی پیشنهاد نمی‌شود.

تحلیل تکنیکال غگرجی


تحلیل کرماشا | 27 فروردین 1402

نماد کرماشا از خرداد ماه سال ۱۴۰۰ وارد یک روند صعودی بلندمدت شده و در طی این دوره، حدود ۲۵۰ درصد رشد کرده است. در حال حاضر، این نماد به مقاومت معتبر سقف کانال و محدوده ۹۰۰۰ تومان بسیار نزدیک است.

در صورت شکست پرقدرت این محدوده مقاومت، محدوده مقاومتی بعدی که در حدود ۱۱۳۰۰ تومان قرار دارد، به عنوان محدوده مقاومتی جدید، پیش روی نماد کرماشا قرار خواهد گرفت. در غیر این صورت، محدوده حمایتی ۷۵۰۰ تومان، به عنوان محدوده حمایتی نماد مورد نظر قرار می‌گیرد.

تحلیل تکنیکال کرماشا


تحلیل کتوکا | 26 فروردین 1402

نماد کتوکا در روند صعودی معامله می‌شود. با توجه به تصویر این نماد و نزدیک شدن به محدوده مقاومتی سقف کانال، نشانه های ضعف روند را نشان داده است.

برای ادامه روند صعودی، شکستن مقاومت 1000 تومان ضروری است. 1200 و 1400 تومان مقاومت‌های بعدی کتوکا را شکل می‌دهند. همچنین، در صورت افت قیمتی، 700 تومان می‌تواند به عنوان حمایت نماد مد نظر باشد.

تحلیل تکنیکال کتوکا


تحلیل دابور | 25 فروردین 1402

نماد دابور (نماد دارویی ابوریحان) در طی ۶ ماه گذشته در یک کانال صعودی معامله شده است. با نزدیک شدن این نماد به سقف کانال، انتظار توقف رشد و اصلاح قیمتی وجود دارد. توصیه می‌شود در این محدوده پرریسک از خرید این نماد خودداری شود.

سهامداران نیز می‌توانند با مدیریت ریسک و مدیریت حدضرر، سود بیشتری از دابور به دست آورند. اولین محدوده مقاومتی ۲۴۰۰ تومان و سپس ۲۸۵۰ تومان خواهد بود. همچنین، در صورت اصلاح قیمتی، ۲۰۰۰ تومان می‌تواند نقش حمایتی را برای این نماد دارویی بازی کند.

تحلیل تکنیکال دابور


تحلیل مارون | 24 فروردین 1402

نماد مارون پس از یک و نیم سال، توانست از محدوده خنثی 25 درصدی خارج شده و به روند صعودی بلندمدت خود در کانال صعودی ترسیم شده ادامه دهد.

این روند رشدی با چالش‌ها و مقاومت‌هایی در مسیر مواجه است که نزدیکترین محدوده حمایتی در قیمت ۲۳ هزار تومان قرار دارد و در صورت شکست این محدوده، پیش‌بینی می‌شود که رشد نماد تا سقف کانال و قیمت‌های ۲۶ و ۲۸ تومان دارای امکان باشد.

همچنین، در صورت اصلاح قیمتی، ۱۸۸۰۰ تومان می‌تواند حمایت معتبری برای پتروشیمی مارون باشد.

تحلیل تکنیکال مارون


تحلیل ثفارس | 22 فروردین 1402

نماد ثفارس از اسفند سال گذشته و طی دو ماه، رشد شارپی 180 درصدی را تجربه کرد. که این در نوع خودش جزو معدود نمادهای بازار است که توانسته در کوتاه مدت، بازدهی عالی را داشته باشد. نماد ثفارس در حال حاضر در حال شکستن مقاومت و سقف تاریخی 2300 تومان است.

در صورت شکست این محدوده، مقاومت بعدی در حد 3500 تومان خواهد بود. محدوده های حمایتی نماد شامل 1900 و 1600 تومان نیز می‌باشد که در صورت افت قیمتی، می‌توانند به عنوان ایستگاه سهم مورد نظر باشند.

تحلیل تکنیکال ثفارس


تحلیل کالا | 21 فروردین 1402

نماد کالا در حال صعود است. در یک سال اخیر، این نماد در کانال صعودی معامله شده است.

در صورت رشد 15 درصدی، با اولین محدوده مقاومتی که در حدود 2450 تومان قرار دارد، روبرو خواهد شد.

این می‌تواند برای سهامداران زنگ خطر باشد. همچنین، مقاومت معتبر بعدی کالا در محدوده 2700 تومان قرار دارد.

در صورتی که قیمت کالا کاهش یابد، نواحی 2000 و 1850 تومان به عنوان نواحی حمایتی عمل خواهند کرد.

تحلیل تکنیکال کالا


تحلیل شاراک | 20 فروردین 1402

نماد شاراک در بلندمدت طی چند ماه گذشته روند نزولی داشته است. اما در ماه‌های اخیر، توانسته از این روند نزولی خارج شده و نشان داده که نقدینگی به این نماد باز گشته است. با توجه به تصویر، مشاهده می‌شود که این نماد در محدوده مقاومتی ۴۲۰۰ تومان معامله می‌شود.

این ناحیه به عنوان ناحیه پر ریسک برای خرید محسوب می‌گردد و همچنین این نماد در ۴۷۰۰ تومان با مقاومت معتبر و تاریخی مواجه است. بنابراین، به سهامدارانی که قصد خرید دارند، توصیه می‌شود نواحی حمایتی را برای خرید انتخاب کنند و از معاملات پر ریسک اجتناب کنند.

تحلیل تکنیکال شاراک


تحلیل ثتران | 19 فروردین 1402

نماد ثتران، از گروه ساختمانی، جزو نمادهایی است که روند صعودی دارد و در حال حاضر در حال معامله در کانال صعودی می‌باشد.

روند رشد این نماد از آبان ماه ۱۴۰۱ شروع شده و تا کنون موفق به عاید کردن ۱۳۵ درصد سود به سهامداران خود شده است.

در صورت رشد ۲۵ درصدی از قیمت کنونی، به اولین محدوده مقاومتی در مبلغ ۷۰۰ تومان می‌رسد. همچنین، در صورت افت قیمت و رسیدن به سقف کانال، ۴۴۰ تومان و کف کانال نقش حمایتی خواهند داشت.

تحلیل تکنیکال ثتران


تحلیل پارس | 18 فروردین 1402

نماد پارس طی دو سال گذشته در روند صعودی قرار گرفته و در این مدت، سود 200 درصدی را برای سهامدارانش به ارمغان آورده است. در حال حاضر، این نماد در آستانه دستیابی به محدوده‌های مقاومتی سقف کانال بلندمدت قرار دارد و ۴۰۰ و ۴۷۰ تومان می‌توانند روند صعودی را به تعویق بیندازند.

در صورت افت قیمتی نیز پیش‌بینی می‌شود که محدوده‌های حمایتی ۳۰۰ و ۲۶۰ تومانی، نقش حمایت را برای نماد پارس ایفا کند.

بهتر است از خرید در نزدیکی سطوح مقاومتی خودداری کرده و به جای آن، در مناطق قیمتی حمایتی خرید مناسبی انجام شود.

در صورت دارا بودن سهم نیز همزمان با رشد قیمتی سهم، حد ضرر را بالا آورده و همراه این سهم بمانید.

تحلیل تکنیکال پارس


تحلیل خمهر | 17 فروردین ماه 1402

نماد خمهر با توجه به تحلیل تکنیکال، نماد خمهر در ۵ ماه گذشته، سود ۱۶۰ درصدی را به سهامدارانش ارائه داده است. داخل کانال صعودی، سطوح سقف و کف به عنوان حمایت و مقاومت عمل خواهند کرد. به طور ویژه، مقاومت معتبر در سطح ۴۰۰ تومان قرار دارد، که فاصله ۱۳ درصدی از ناحیه کنونی دارد.

مقاومت بعدی نیز در سطح ۵۲۰ تومان تعیین شده است. همچنین، در صورت افت قیمتی، سطح ۳۱۰ تومان به عنوان اولین سطح حمایتی و سطح ۲۶۰ تومان به عنوان سطح حمایت معتبر بعدی مد نظر خواهند بود.

تحلیل تکنیکال خمهر


تحلیل توریل | 16 فروردین 1402

نماد توریل از آبان ماه گذشته تا به امروز، توانسته رشد 130 درصدی داشته باشد. روند کلی این نماد در بلند مدت صعودی است. پس از رشد 40 درصدی ماه اخیر، این روزها، این نماد در محدوده ثابتی معامله می‌شود و به اصطلاح در حال استراحت قیمتی است.

اولین مقاومت پیش روی نماد، ۶۵۰ تومان و سپس ۷۵۰ تومان خواهد بود. همچنین، ۵۰۰ تومان و ۴۲۰ تومان نیز به عنوان حمایت معتبری در قیمت مد نظر خواهند بود. ناحیه مشخص شده کف کانال نیز می‌تواند به عنوان حمایت نماد مورد نظر باشد.

تحلیل تکنیکال توریل


تحلیل خفناور | 15 فروردین 1402

نماد خفناور در روند نزولی قرار دارد و قیمت محدوده 2000 تومان به عنوان کف حمایتی مد نظر است.

همچنین در کوتاه مدت این نماد در روند خنثی با سقف 2800 و کف 2000 تومان معامله می شود که به نظر می رسد این بازه 40 درصدی فعلاً پایدار باشد.

در بلند مدت همچنین 3800 تومان به عنوان مقاومت اصلی مد نظر است.

تحلیل تکنیکال خفناور


تحلیل وسدید | 14 فروردین 1402

نماد وسدید در طول پنج ماه گذشته رشد 200 درصدی داشته و در حال حاضر در حال ادامه صعود به نظر می‌رسد. اما افت 25 درصدی در ماه اخیر نشان می‌دهد که بازار نیز برای این نماد چالش‌های خود را دارد. با نزدیک شدن به محدوده مقاومتی 310 تومان، می‌توان انتظار داشت که بازار به دنبال رشد این نماد باشد.

اما در صورتی که این محدوده شکسته شود، محدوده مقاومتی 400 تومان برای این نماد مهم خواهد بود. در صورتی که قیمت نماد کاهش پیدا کند، محدوده حمایتی 210 تومان می‌تواند به عنوان حداقل قیمت مورد نیاز برای این نماد در نظر گرفته شود.

تحلیل تکنیکال وسدید


تحلیل خفولا | 10 فروردین 1402

نماد خفولا، در طی یکسال گذشته، با سود 400 درصدی که برای سهامدارانش به دست آورده است، در نوع خودش به عنوان یکی از نمادهای بازده بالای بازار شناخته شده است و در روند صعودی قرار دارد.

لازم به ذکر است که نواحی سقف کانال و محدوده های 4200 و 5300 به عنوان مقاومت محسوب می شوند و در این نواحی پر ریسک، خرید انجام ندهید، به جای آن نواحی حمایتی کف کانال صعودی که در حوالی 3500 و بعد از آن 2800 تومان قرار دارد را در استراتژی معاملاتی خود در نظر بگیرید.

تحلیل تکنیکال خفولا


تحلیل زماهان | 9 فروردین 1402

نماد زماهان در روند بلندمدت خود جهت قیمت مشخصی ندارد و روند خنثی دارد. می‌توان گفت فاصله این نماد تا سقف مقاومتی ۱۱۲۰ تومان در حدود ۳۰ درصد است.

همچنین، اگر قیمت این سهم کاهش پیدا کند، ممکن است تا حدود ۳۵ درصدی توانایی افت قیمت تا حمایت بلندمدتی یعنی ۵۳۰ تومان را داشته باشد.

تحلیل تکنیکال زماهان


تحلیل فاسمین | 8 فروردین

نماد فاسمین در چهار ماه گذشته، در کانال صعودی، به سود 150 درصدی برای سهامدارانش دست یافته است. در حال حاضر، این نماد با برخورد به سقف کانال و مقاومت 900 تومان در وضعیت اصلاحی قرار دارد.

به همین دلیل، پیشنهاد می‌شود که در این ناحیه پر ریسک، از خرید خودداری شود. در صورت افت قیمت، نواحی 725 تومان (کف کانال ترسیم شده) و 625 تومان به عنوان نواحی احتمالی حمایت، مناسب برای خرید هستند.

همچنین، روند کلی نماد فاسمین صعودی است و می‌توان در میان مدت، تا هدف مقاومت بعدی (که 1100 تومان است)، رشد سهم را در نظر داشت.

 

تحلیل تکنیکال فاسمین


تحلیل شپنا | 7 فروردین

با توجه به تصویر نماد شپنا در یک دوره زمانی طولانی با روند صعودی معامله می‌شود.

این نماد پس از رشد نزدیک به 190 درصدی در یک سال گذشته، اکنون به محدوده مقاومتی بسیار مهم، یعنی سقف تاریخی 970 تومان رسیده است.

احتمالاً این محدوده به عنوان یک سقف قابل قبول در روند آتی نماد تاثیر گذار باشد.

تحلیل تکنیکال شپنا


تحلیل نوری | 5 فروردین 1402

نماد نوری از جمله نمادهای مورد توجه در بازار بورس است که به صورت بلندمدت در روند صعودی قرار دارد. در حال حاضر، این نماد با شکست سقف قیمتی تاریخی 11500 تومان، به روند صعودی خود ادامه داده است.

مقاومت مهم بعدی نماد نوری در محدوده قیمتی 14000 تومان قرار دارد و مقاومت بعدی در محدوده 18300 تومان تعیین شده است. از طرف دیگر، مقاومتی در سطح 11500 تومان نیز به عنوان حمایت قیمتی شناخته می‌شود.

تحلیل تکنیکال نوری


تحلیل سصفها | یک فروردین 1402

نماد سصفها از ابتدای امسال تاکنون ۵۳۰ درصد رشد کرده است، از نظر سوددهی جزو نمادهای بسیار موفق در بازار سهام قرار می‌گیرد. با توجه به تصویر روند نماد، داخل کانال صعودی قرار گرفته است.

اما با رسیدن نماد به محدوده سقف تاریخی 16600 تومان و با توجه به مقاومت سقف کانال صعودی که با رنگ قرمز مشخص شده است، نماد در معرض خطر قرار گرفته است.

به همین دلیل، به سهامداران این نماد توصیه می‌شود که با توجه به استراتژی معاملاتی خود، به سیو سود اقدام کنند.

در صورتی که قیمت نماد کاهش پیدا کند، محدوده کف کانال صعودی به عنوان حمایت قیمتی با رنگ سبز مشخص شده و همچنین 6700 تومان نیز حمایت بلند مدتی نماد خواهد بود.

تحلیل تکنیکال سصفها


تحلیل شبصیر | 29 اسفند 1401

نماد شبصیر در دو سال اخیر، یک روند صعودی با 200 درصد رشد تجربه کرده است. با مشاهده کانال رسم شده، مشخص شده است که این نماد در محدوده میانی کانال صعودی قرار دارد. تحلیل های تیم شهر بورس حاکی از آن است که مقاومت های پیش رو، می‌توانند در محدوده 2800 و 3200 تومان قرار داشته باشند و ناحیه کف کانال، نیز برای حمایت در روند بلندمدت، در محدوده 1900 و 1700 تومان مد نظر خواهد بود.

تحلیل تکنیکال شبصیر


تحلیل ثعمرا | 28 اسفند 1401

نماد ثعمرا همزمان با ریزش تاریخی بورس تهران در مرداد ماه 1399، افت 85 درصد در قیمت خود را تجربه کرده است که قطعا یکی از بدترین ریزش های تاریخ بورس بود. با این حال، در آبان ماه سال جاری، این نماد با قیمت 480 تومان متوقف شد و توانست سود 220 درصدی را برای سهامدارانش به ارمغان آورد.
لازم به ذکر است که در طی این مدت، این نماد موفق به شکستن کانال نزولی رسم شده است و مقاومت معتبر 1240 تومان را پشت سر گذاشته است که نکته مثبتی برای روند آینده آن است.

تحلیل تکنیکال ثعمرا


تحلیل تکنیکال غنوش | 28 اسفند 1401

با توجه به تصویر، نمودار نشان دهنده رشد 20 درصدی نماد غنوش در روند مثلث خنثی است. با این حال، نمی توان انتظار داشت که این روند مثبت طولانی باشد و احتمالاً نماد به محدوده مقاومتی خط روند با مقاومت 1120 تومان واکنش نشان خواهد کرد.

روند خنثی و مثلثی به وضعیت روندهای با تقاضای و عرضه‌های معادل در بازار سهام گفته می‌شود، به عبارت دیگر، وقتی که برای سهام نسبت به سایر زمان‌ها اقبالی ویژه‌ای وجود ندارد.

در این شرایط،یکی از نمادهایی که در این دسته قرار می‌گیرد، می‌تواند به کندی صعود یا نزول کند، اما به طور کلی، در طولانی مدت، بودن در یک روند خنثی از نظر روانشناسی می تواند به خستگی و ناامیدی سهامداران منجر شود و در نتیجه، باعث اشتباه در تصمیمات معامله گران می شود.

در صورت شکست محدوده مقاومتی ۱۱۲۰ تومان، قیمت نماد غنوش، به مقاومت معتبر بعدی یعنی ۱۴۰۰ تومان خواهد رسید. در غیر این صورت، نماد غنوش، نسبت به محدوده مقاومتی واکنش نشان می دهد و دچار افت قیمت خواهد شد. ناحیه قیمتی ۸۲۰ تا ۷۳۰ تومان به عنوان ناحیه حمایتی در نظر گرفته شده است.

تحلیل تکنیکال غنوش


تحلیل کویر | 27 اسفند 1401

نماد کویر از انتهای سال ۹۹ وارد یک روند نزولی شد و با ریزش ۷۵ درصدی در طول این دوره، تا ماه آبان ۱۴۰1 ، با وضعیت نامطلوبی روبرو بود.

ناحیه قمتی 200 تومان به عنوان حمایت، نقش مهمی در نماد کویر ایفا کرد؛ بدین ترتیب، سهامداران توانستند سود 80% را تا ماه گذشته کسب کنند.

در حال حاضر، نماد کویر در بلندمدت به نظر می‌رسد در روند خنثی قرار دارد، به نحوی که قیمت 200 تومانی به عنوان حمایت و 380 تومانی به عنوان ناحیه مقاومت تلقی می‌شود.

تحلیل تکنیکال کویر


 

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + 8 =

الهام چهارشنبه , 20 بهمن 1400 - 19:11

من تحلیل تکنیکال نمادهای بورس رو از این صفحه شهر بورس میبینم همیشه. لطفا تحلیل تکنیکال بورس و فرابورس رو هم آپدیت کنین. ممنون از عزیزان شهر بورس

رضا علیزاده پنجشنبه , 21 بهمن 1400 - 10:11

سلام لطفا تحلیل تکنیکال بروز از سهم خساپا بزارید