صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
کد خبر : 8927

اعلام دلیل ابطال معاملات وبصادر

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، علی صحرایی؛ مدیرعامل شرکت بورس تهران گفت : عدم تائید معاملات در نماد بانک صادرات به دلیل قیمت های نامتعارف و مداخله بازارگردان است و این که سهم روند طبیعی خود را طی نکرده است. وی گفت : این که نماد برای فردا آماده بازگشایی شود، مشخص نیست. به

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، علی صحرایی؛ مدیرعامل شرکت بورس تهران گفت : عدم تائید معاملات در نماد بانک صادرات به دلیل قیمت های نامتعارف و مداخله بازارگردان است و این که سهم روند طبیعی خود را طی نکرده است.

وی گفت : این که نماد برای فردا آماده بازگشایی شود، مشخص نیست. به دلیل سنگین بود نماد و معامله بالایی که در روز جاری داشته، عدم تایید معامله ، اثر سنگینی روی سامانه معاملات دارد. این نماد فعلا متوقف می ماند تا کارهای عدم تایید به نتیجه برسد. شاید بازگشایی به جلسه معاملاتی فردا نرسد.

بیشتر بخوانید: چرا روند صعودی بورس برنمی‌گردد؟ / بحث مذاکرات حاشیه است

مدیر عامل شرکت بورس تهران در مورد بازگشایی نماد شستا هم به بورس۲۴ گفت: تقریبا یک هفته تا مجمع شستا باقی مانده، اما طبق مقررات باید سهم بازارگردان موثر داشته باشد تا بازگشایی انجام شود. در صورت فراهم کردن رکن بازارگردان توسط سهامداران عمده و عملیاتی شدن آن، این موضوع حتی می تواند قبل از مجمع نیز بازگشایی انجام شود.

بیشتر بخوانید:
پیش‌بینی زمان ورود بورس به دوران رکورد/ بازار سرمایه چگونه از بحران کنونی خارج می‌شود؟

وی گفت : با سازمان تامین اجتماعی موافقت هایی صورت گرفته اما بین میزان، اجرایی کردن و بازارگردانی تا موافقت فاصله وجود دارد.
این مقام اجرایی بازار سهام توضیح داد: اعتماد مردم به عملکرد حقوقی ها کمرنگ تر شده، این باعث شده سمت عرضه سنگین تر شود، قطعا حقوقی ها در راستای وظایف دولتی و حاکمیتی و ملی شان، نقدشوندگی را در سهامشان فراهم می کنند، این یک الزام است. صیانت از دارایی های سهامداران باید انجام شود.

منبع: بورس 24

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان