صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۳۶
کد خبر : 110362

معتبرترین پراپ تریدینگ‌ ها برای ایرانیان

معتبرترین پراپ تریدینگ‌ ها برای ایرانیان
شهر پلاس: در این مقاله به بررسی شرکت های پراپ تریدینگ برای انتخاب بهترین پراپ تریدینگ ایرانی می پردازیم.

به گزارش شهرپلاس، پراپ تریدینگ‌ ها شرکت‌هایی هستند که معامله‌گران با تجربه را استخدام و آموزش می‌دهند، و سپس دارایی خود را در اختیار این تریدر‌ها قرار ‌می‌دهند تا در بازار‌های مالی ترید کنند. بودجه ای که پراپ تریدینگ‌ ها در اختیار تریدرها ارائه می‌دهند معمولا از هزار تا صدها هزار دلار متغیر است. در ازای آن، معامله‌گران بر اساس عملکرد خود کمیسیون یا تقسیم سود دریافت ‌می‌کنند.

اگر شما علاقه مند به پیوستن به یک پراپ تریدینگ هستید، ما این تحقیق را انجام داده ایم و شرکت‌های برتر را رتبه بندی کرده ایم که در این لیست بهترین پراپ تریدینگ ایرانی و خارجی هم حضور دارند. این شرکت‌ها امکان معامله بر روی انواع دارایی‌ها از جمله فارکس، ارز دیجیتال، فلزات، شاخص‌ها، اوراق قرضه و سهام را می‌دهند. رتبه‌بندی‌های ما بر اساس عواملی مانند محبوبیت، تقسیم سود، حداکثر سرمایه و سرعت ارتقاء حساب‌ها به سطح تأمین مالی است.با رتبه‌بندی‌های ما، می‌توانید بهترین پراپ تریدینگ ایرانی و خارجی را برای همکاری پیدا کنید و کسب سود دلاری از فارکس را از امروز شروع کنید.

معتبرترین پراپ تریدینگ‌ ها برای ایرانیان

مزایای پراپ تریدینگ چیست؟

علاوه بر تامین سرمایه، شرکت‌های پراپ تریدینگ، پشتیبانی، آموزش، بازآموزی، مربیگری حرفه‌ای و ابزارهای ترید را نیز برای کمک به موفقیت معامله‌گران خود ارائه می‌دهند. این شرکت‌های سرمایه‌گذاری همچنین ممکن است قوانین معاملاتی سختگیرانه ای را برای راهنمایی تریدرها و تشویق معاملات سودآور ایجاد کنند و در عین حال از معاملات زیان‌ده جلوگیری کنند.

برای تبدیل شدن به یک تریدر حرفه ای در بهترین پراپ تریدینگ ایرانی و خارجی، فرآیند استخدام معمولاً شامل یک ارزیابی یک تا چند مرحله ای است. این ارزیابی اغلب شامل آزمایش مهارت‌های معامله‌گر در حساب‌های معاملاتی شبیه سازی شده است، جایی که آنها باید توانایی‌های خود را در زمینه‌هایی مانند مدیریت ریسک و سود بردن از بازارهای live نشان دهند. در طی این ارزیابی، معامله‌گران ممکن است با کمیسیون یا تقسیم سود پاداش دریافت کنند. از معتبرترین پراپ تریدینگ‌های اروپایی تا بهترین پراپ تریدنگ ایرانی، چالش‌های تقریبا یکسانی از لحاظ قوانین برای تریدرها ارائه می‌دهند و در این زمینه میتوان گفت که یک استاندارد جهانی صورت گرفته است.

هنگا‌می‌که یک معامله‌گر مهارت‌های خود را به اثبات رساند، ممکن است در صورت دستیابی به اهداف معاملاتی خاص، واجد شرایط افزایش سرمایه از سوی شرکت باشد. شایان ذکر است که پراپ تریدینگ‌ها می‌توانند از راه دور باشند یا از معامله‌گران بخواهند در دفاتر فیزیکی خود کار کنند.

FTMO

FTMO یک شرکت پراپ تریدینگ است که در سال 2014 در جمهوری چک شروع به کار کرد. این سایت پراپ تریدینگ منحصر به فرد است زیرا ترکیبی از یک کارگزار، یک آکاد‌می‌تجارت و مکانی برای رقابت معامله‌گران می‌باشند. تریدرهای فارکس ‌می‌توانند به فرآیند ارزیابی دو مرحله ای بپیوندند که دارای دو بخش چالش و تأیید برای مرحله‌ی لایو است.  هزینه ثبت نام در چالش قابل استرداد است و معامله‌گران موفق می‌توانند تا 90 درصد از سود کسب شده را دریافت کنند. البته در نظر داشته باشید که ثبت نام و ترید در سایت FTMO برای ایرانیان ممنوع است و شما اگر علاقه‌مند به ترید در این پراپ تریدینگ هستید باید ویزا و اقامت یک کشور ثانی را داشته باشید.

در اینجا برخی از ویژگی‌های FTMO آورده شده است:

  • معامله‌گران ‌می‌توانند به حساب‌های تا سقف 200,000 دلار دسترسی داشته باشند.
  • فرآیند ارزیابی دو مرحله دارد.
  • معامله‌گران ‌می‌توانند از روش‌های معاملاتی مختلف از جمله مشاوران خبره (EAs)، استراتژی‌های پوشش ریسک و معاملات اختیاری استفاده کنند.
  • آموزش و پشتیبانی تریدر‌ها در کلاس جهانی است

سرمایه گذار برتر

سرمایه گذار برتر

سرمایه گذار برتر یکی از سایت‌های معتبر  محبوب در زمینه‌ی پراپ تریدینگ برای ایرانیان است که فعالیت خود را در سال 2021 شروع کرد و با داشتن نزدیک به 40000تریدر فعال امروزه یکی از بزرگترین پراپ تریدینگ‌های ایرانی به شمار می‌رود. این سایت با اختصاص ​​سرمایه لازم برای معامله‌گران در بازار فارکس با حداقل ریسک ممکن ایجاد شد و توانست در مدت کوتاهی تریدر‌های ایرانی را به خود جذب کند. سرمایه گذار برتر در امارات متحده‌ی عربی واقع است و توانسته است آثار تحریم‌های جهانی علیه تریدر‌های ایرانی را تا حد زیادی محو کند و برای تریدر‌های ایرانی یک محیط حرفه ای را برای ترید ایجاد کند.

در اینجا برخی از ویژگی‌های سرمایه گذار برتر آورده شده است:

  • ارائه‌ی حساب‌های فاند در دو کلاس A و B
  • رشد سرمایه برای انجام ترید تا سقف 1,000,000$ برای تریدرهای موفق
  • پشتیبانی 24 ساعته برای ایرانیان
  • تقسیم سود 75% تا 90% برای تریدر
  • آموزش و راهنمایی تریدرها به زبان فارسی
  • ریفاند مبلغ ثبت نام در چالش پس از رسیدن به مرحله‌ی لایو معاملاتی
  • اجازه ترید در تایم خبر در شرایط خاص.

FidelCrest

Fidelcrest یک شرکت تجاری تجاری مستقر در نیکوزیا، قبرس است که اندازه حساب‌های متنوعی را برای معامله‌گران با سطوح مختلف تخصص ارائه ‌می‌دهد. آنها با حساب‌ها 50,000 دلاری شروع می‌کنند و ترکیبی منحصربه‌فرد از فرصت‌ها، از جمله هزینه ثبت نام قابل استرداد و اشتراک سود تا 90 درصد را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهند. این امر ترید و سود را برای معامله‌گران در سراسر جهان آسان تر ‌می‌کند.

در اینجا برخی از ویژگی‌های FTMO آورده شده است:

  •  پرداخت فوری 40 درصد از درآمد فاز 2 پس از اتمام موفقیت آمیز چالش.
  •  هدف سود 5% قابل دستیابی برای حساب‌های MicroFX.
  •  اهرم معاملاتی 1:100 در معاملات.
  •  اجازه ترید در تایم خبر در شرایط خاص.

اگر به کاوش در دنیای هیجان انگیز فارکس بدون به خطر انداختن سرمایه شخصی خود علاقه مند هستید، همکاری با بهترین پراپ تریدینگ ایرانی یا خارجی راهی عالی برای کسب سود دلاری است. با این حال، مهم است که احتیاط کنید و قبل از وارد شدن به چنین شراکتی تحقیق کنید.

قبل از اینکه همکاری با این سایت‌ها را در نظر بگیرید، بسیار مهم است که اعتبار و توانایی آنها را برای انجام وعده‌هایشان ارزیابی کنید. یکی از راه‌های انجام این کار، مشاهده پرداخت سودهای گذشته و مشاوره با متخصصان این حوزه است. آنها ‌می‌توانند بینش‌های ارزشمندی را ارائه دهند و به شما کمک کنند تا تصمیمی‌ آگاهانه در مورد اینکه آیا یک پراپ تریدینگ خاص برای نیازها و اهداف شما مناسب است یا خیر.

راه دیگر برای تعیین اعتبار این سایت‌های پراپ تریدینگ بررسی حساب‌های رسانه‌های اجتماعی و نظرات کاربران در Trust Pilot است. این پلتفرم‌ها می‌توانند به شما این حس را بدهند که مشتریان قبلی تا چه حد از تجربیات خود راضی بوده‌اند و آیا هیچ پرچم قرمزی وجود دارد که باید از آن آگاه باشید.

با صرف زمان برای تحقیق و ارزیابی دقیق گزینه‌های خود، ‌می‌توانید شانس خود را برای یافتن یک پراپ تریدینگ معتبر و قابل اعتماد که ‌می‌تواند به شما در دستیابی به اهداف تجارت فارکس کمک کند، افزایش دهید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − سیزده =

داوود شنبه , 5 اسفند 1402 - 11:27

قبلا با فیدل کرست کار کردم ولی سخت با ایرانیا کار میکنن تا حالا با سرمایه گذار برتر کار نکردم مطمئنه؟

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان