صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۲۸
کد خبر : 120759

کلیپ فاخر نوروزی مدیران خودرو نمایندگی نصیراللهی رونمایی شد

کلیپ فاخر نوروزی مدیران خودرو نمایندگی نصیراللهی رونمایی شد
روز گذشته و طی مراسمی، کلیپ فاخر نوروزی مدیران خودرو نمایندگی نصیراللهی رونمایی شد. مجید سلیمی کارگردانی این اثر را برعهده دارد.

به گزارش شهر بورس، پدرام ناظر در نشست خبری آیین رونمایی از کلیپ فاخر نوروزی مدیران خودرو نمایندگی نصیراللهی – ۴۸۳، اظهار داشت: موسیقی، تاریخ و فرهنگ آذربایجان همیشه در دنیا زبانزد است. جوانان آذربایجان نیز ظرفیت زیادی برای نشان دادن این تاریخ دارند. از آقای نصیراللهی که همیشه حامی جوانان بودند، متشکرم.

وی افزود: پروژه خاص و سختی بود که در آن تلاش کردیم موسیقی آذربایجان، تاریخ و لباس محلی را به نحو احسن به تصویر بکشیم تا نسل جوان آن را ببینند. جوانان از تاریخ و فرهنگ خودمان اندکی فاصله گرفتند، چراکه ما نتوانستیم تاریخ خود را نشان بدهیم. این موضوع باعث شده جوانان بیشتر به فرهنگ غربی سوق پیدا کنند.

مدیر پروژه کلیپ فاخر نوروزی مدیران خودرو خاطرنشان کرد: زمانی که کودکان خردسال لباس و موسیقی ما را می‌بینند، با آن آشنا می‌شوند و به سمت آن گرایش پیدا می‌کنند.

محمد ملکی مدیر تولید پروژه کلیپ فاخر نوروزی مدیران خودرو نمایندگی نصیراللهی – ۴۸۳ نیز در این نشست خبری، گفت: اگر بخش خصوصی نباشد، فرهنگ می‌خوابد. زحمتی که آقای نصیراللهی برای این کار کشیدند، بسیار ارزشمند بود.

وی با اشاره به موسیقی به کار گرفته شده در این کلیپ، گفت: این اثر، موسیقی متفاوتی دارد. حدود ۷۰ نفر در یک کاروانسرا برای ضبط این کلیپ زحمت کشیده‌اند. بر روی فرهنگ‌سازی و مقوله گردشگری نیز در این کلیپ کار شده است.

زمان پخش کلیپ فاخر نوروزی مدیران خودرو نمایندگی نصیراللهی

حسین نصیراللهی مدیرعامل نمایندگی نصیراللهی مدیران خودرو، اظهار داشت: هر کسی که بتواند هنر آذربایجان را به تصویر بکشد، نمایندگی ۴۸۳ نمایندگی نصیراللهی از آن استقبال می‌کند.

وی افزود: در کنار این اثر، ما نقش بسیار اندکی داشتیم و کار اصلی توسط دوستان انجام گرفت. تلاش می‌کنیم در اردیبهشت ماه 1403 در همایش شرکت چری که با حضور ۲۰ کشور دنیا در چین برگزار می‌شود، این اثر را به نمایش بگذاریم.

بر اساس اعلام مرتضی مختاری مشاور نمایندگی نصیراللهی، کلیپ فاخر نوروزی مدیران خودرو نمایندگی نصیراللهی – ۴۸۳ حوالی ساعت 21 فردا (سه‌شنبه )حوالی و در فاصله چند ساعت مانده به سال جدید، از طریق شبکه‌های اجتماعی پخش خواهد شد. همچنین این اثر به جشنواره‌های موسیقی و ویدیویی مختلف نیز ارسال می‌شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + سیزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان