شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
کد خبر : 16368

کاهش ۴۰ هزار تومانی قیمت سکه

به گزارش شهر بورس به نقل از ایرنا، در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۴۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به رقم ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار

به گزارش شهر بورس به نقل از ایرنا، در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۴۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به رقم ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی پنج‌ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۵۹ هزار تومان رسید. قیمت هر مثقال طلا نیز چهار میلیون و ۵۸۸ هزار تومان شد. همچنین هر اونس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۸۰۴ دلار و سه سنت قیمت خورد.

قیمت سکه در آغاز سال جدید ۱۱ میلیون تومان بود که به‌تدریج روند نزولی را شروع کرد تا به بهای ۹ میلیون تومان رسید. از نیمه اردیبهشت‌ماه، به دنبال رشد تدریجی قیمت ارز، بهای سکه اندکی رشد کرد و در این مدت در کانال ۱۰ میلیون تومان در نوسان بوده است.

از ابتدای هفته به دلیل محدودیت‌های کرونایی بازارهای اصلی تعطیل هستند قیمت سکه و طلا در کشور براساس بهای جهانی طلا و ارزش دلار قیمت‌گذاری می‌شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان