صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴
کد خبر : 123463

پیش بینی بورس فردا | دوشنبه 20 فروردین 1403

پیش بینی بورس فردا | دوشنبه 20 فروردین 1403
بازار سرمایه امروز توانست وضعیت بهتری نسبت به روز گذشته داشته باشد؛ اما بازار فردا به چه سمت و سویی خواهد رفت؟

به گزارش شهر بورس، بازار سرمایه پس از اتفاقات روز گذشته، امروز به ساحل آرامش رسید و با محرک نرخ جدید تسعیر ارز، روز متعادلی را سپری کرد. پیش بینی بورس فردا دوشنبه 20 فروردین 1403 چگونه است؟

شاخص کل در پایان معاملات رشد سه هزار و 900 واحدی را به ثبت رساند، اما شاخص هم وزن بیش از دو هزار واحد افت کرد. این موضوع نشان از وضعیت بهتر سهام بزرگ نسبت به سهام کوچک‌تر داشت. وبملت، فارس و نوری؛ بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص کل داشتند و اخابر مانع از رشد بیشتر دماسنج بازار شد.

سهام بانک ملت به واسطه شناسایی سود 65 هزار میلیارد تومانی (با احتساب کسر مالیات)، لیدرِ امروز معاملات بود و با وجودِ عرضه‌های سنگین حقوقی و حجم معاملات دو میلیاردی، در نهایت به صف خرید رسید.

با توجه به وضعیتی که در معاملات روز شنبه وجود داشت، فعالان بازار سرمایه پیش‌بینی می‌کردند که در روز یکشنبه شاهد بازار سرخی باشند، اما اعلام نرخ جدید تسعیر ارز، باعث شد که تقاضا در کلیت بازار تقویت شود و شاهد معاملات به مراتب بهتری باشیم.

پیش بینی بورس فردا دوشنبه 20 فروردین 1403

با توجه به معاملات امروز، به نظر می‌رسد که فردا نیز معاملات وبملت مورد توجه بازار باشد. افزایش تقاضا برای صندوق‌ها در اواخر معاملات امروز نیز باعث شد تا امیدواری‌ها برای بهبود بیشتر بازار در روز دوشنبه به وجود بیاید.

از طرفی دیگر، بعد از ظهر فردا جلسه شورای عالی بورس پیرامون تصمیم گیری درباره وضعیت ریاست سازمان بورس نیز برگزار خواهد شد که این موضوع نیز می‌تواند بر وضعیت کلی بازار تاثیرگذار باشد.

کارشناسان بازار سرمایه نیز در نظرسنجی شهر بورس درباره پیش بینی بورس فردا شرکت کردند. در این نظرسنجی، از کارشناسان خواسته شده تا تا روند شاخص کل، شاخص هم‌وزن و صنایع برتر را پیش‌بینی کنند.

در قسمت شاخص کل، «صعودی» به معنای رشد بیش از پنج هزار واحد، متعادل به معنای قرار گرفتن شاخص بین مثبت و منفی پنج هزار واحد و «نزولی» به معنای افت بیش از پنج هزار واحد است.

همچنین در قسمت شاخص هم‌وزن، «صعودی» به معنای رشد بیش از دو هزار واحد، متعادل به معنای قرار گرفتن شاخص هم‌وزن بین مثبت و منفی دو هزار واحد و «نزولی» به معنای افت بیش از دو هزار واحد است.

نام سمت شاخص کل شاخص هم وزن صنایع برتر آدرس شبکه‌های اجتماعی
الناز جمالی کارشناس بازار سرمایه متعادل متعادل اینستاگرام
بهراد موسوی کارشناس بازار سرمایه صعودی متعادل بانکی اینستاگرام
فاطمه صادقی کارشناس بازار سرمایه صعودی صعودی بانکی اینستاگرام
هادی میرعلمی کارشناس بازار سرمایه متعادل متعادل بانکی – سیمانی اینستاگرام

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان