صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
کد خبر : 9905

قیمت مسکن امروز 21 آبان 99 + جدول

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس،قیمت مسکن امروز بالا رفته و آپارتمان‌های مسکونی ۱۰ تا ۲۰ سال عمدتا از جنس املاکی هستند که اصطلاحا به قیمت رسیده‌اند. یعنی از یک‌سو قیمت پیشنهادی برای آنها به دلیل نوساز نبودن بالا نیست و از سوی دیگر به دلیل آنکه در گروه آپارتمان‌های کلنگی و سن بالا محسوب

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس،قیمت مسکن امروز بالا رفته و آپارتمان‌های مسکونی ۱۰ تا ۲۰ سال عمدتا از جنس املاکی هستند که اصطلاحا به قیمت رسیده‌اند. یعنی از یک‌سو قیمت پیشنهادی برای آنها به دلیل نوساز نبودن بالا نیست و از سوی دیگر به دلیل آنکه در گروه آپارتمان‌های کلنگی و سن بالا محسوب نمی‌شوند، تا چندین سال می‌توانند مورد استفاده مصرفی خریداران نیز قرار بگیرند.

باتوجه به این ویژگی و همچنین از آنجاکه طی ماه‌های گذشته از سال جاری، قیمت پیشنهادی برای املاک کمتر از ۱۰ سال، عمدتا قابل توجه بود، بخش زیادی از متقاضیان حاضر در بازار حتی متقاضیان سرمایه‌ای، گروه سنی آپارتمان انتخابی خود را بین ۱۰ تا ۲۰ سال انتخاب می‌کردند. همین موضوع نیز سبب شده تا حجم این گروه از آپارتمان‌ها تا حدودی در چند هفته اخیر کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: پیش بینی وضعیت بورس در هفته آینده

همچنین محمد اسلامی نیز با بیان این‌که متاسفانه تحولات نرخ ارز خیلی بازار را هیجانی کرده‌ است، تصریح کرد: در شرایط امروز شیوع کرونا موفق شدیم از اسباب کشی اجاره‌نشین‌ها جلوگیری کنیم. بر اساس اطلاعیه‌ صنف‌ها جابجایی‌ها ۶۸ درصد نسبت به پارسال کاهش یافته است. برآورد وزارت راه و شهرسازی و اتحادیه املاک نیز این است که با کاهش حدود ۷۰ درصدی جابجایی مواجه شده‌ایم که یک موفقیت است.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: برخی‌ها می‌گویند دولت فراموش کرده برای مردم خانه بسازد و آنها را به امان خدا رها کرده‌اند. این گونه اظهارنظرها ظالمانه است. پروژه‌های ساخت و ساز در سراسر کشور فعال است. در بنیاد مسکن طی یکسال ۱۶۰ هزار خانه که به دلیل وقوع سیل آسیب دیده بود یا بازسازی یا احداث شده است. از این تعداد ۹۰ هزار واحد تعمیرات اساسی داشته‌اند و ۷۰ هزار ساخته شده است. در طول تاریخ پیروزی انقلاب چنین رکوردی نداشته‌ایم. نهضت خانه‌سازی برپا شده است و البته در تامین زمین مشکلاتی را داریم که در حال طی کردن فرآیند قانونی برای الحاق زمین جهت رفع این مشکل هستیم. نکته هم این است که صورت مسئله را پاک نکرده‌ایم و به دنبال ساخت مسکن برای گروه‌های هدف هستیم.

منبع: دنیای اقتصاد

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 8 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان