شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
کد خبر : 57989

در مجمع عادی سالیانه مطرح شد؛

«فولاد تجارت دالاهو» در آستانه ورود به بازار سرمایه

«فولاد تجارت دالاهو» در آستانه ورود به بازار سرمایه
بر اساس اظهارات مدیرعامل شرکت بین‌المللی فولاد تجارت دالاهو در مجمع عادی سالیانه، این شرکت با دو هزار و 500 میلیارد تومان سود و افزایش ٣٩ درصدی درآمدهای عملیاتی در آستانه ورود به بازار سرمایه قرار دارد.

به گزارش شهر بورس، مجمع عادی سالیانه شرکت بین‌المللی فولاد تجارت دالاهو با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره صندوق بازنشستگی فولاد، حسابرس و بازرس قانونی شرکت و نماینده سازمان بورس برگزار شد.

ابتدا علی بابایی، مدیرعامل شرکت بین المللی تجارت دالاهو ضمن خیر مقدم‌گویی به مهمانان مجمع، گزارشی از وضعیت کلان اقتصاد بین‌المللی و نقش تحولات مختلف جهانی از جمله تاثیر کرونا، تورم و وضعیت کامودیتی ها بر وضعیت شرکت در سالی که گذشت ارائه کرد و در ادامه با تشریح ترکیب سرمایه گذاری های بورسی و غیر بورسی شرکت و همچنین میزان رشد آنها نسبت به دوره قبل پرداخت.


بیشتر بخوانید: توضیحات مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد درباره فروش خساپا


وی با توجه به اینکه این شرکت موافقت نامه اصولی از بورس را دریافت کرده و در حال  ورود به بورس است، اشاره ای به شفافیت و ارائه اطلاعات در سامانه کدال داشت و گفت: در کمترین زمان ممکن اطلاعات لازم را در این سامانه برای اطلاع ذینفعان و سایر فعالان حوزه بورسی بارگذاری خواهیم کرد.

مدیرعامل دالاهو میزان سود خالص شرکت بین المللی فولاد تجارت دالاهو را در این دوره مالی ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرده و اظهار داشت که نسبت به دوره قبل شاهد افزایش ۳۶ درصدی سود خالص و افزایش ۳۹ درصدی درآمدهای عملیاتی بوده ایم.

بابایی در ادامه این جلسه گزارشی از وضعیت مالی، برنامه‌ها و اقدامات شرکت ارائه کرد و گفت: تبدیل شرکت دالاهو به سهامی عام، ورود شرکت سنگ‌آهن به بازار سرمایه، اصلاح ساختار مالی و حکمرانی در شرکت ها، افزایش سرمایه شرکت به 7500 میلیارد تومان و عرضه سهام شرکت در فرابورس، همسان سازی ترکیب سرمایه گذاری های شرکت با چشم اندازه مورد انتظار از مهم‌ترین استراتژی‌های شرکت دالاهو است.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 11 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان