صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 77766

فاش شدن اطلاعات هسته ای ایران در یک مصاحبه نوروزی

فاش شدن اطلاعات هسته ای ایران در یک مصاحبه نوروزی
سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت‌های زیرمجموعه آن با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مسیر جدیدی را در تحقیق و توسعه فناوری هسته ای ایجاد کردند.

به گزارش شهر بورس به نقل از سازمان انرژی اتمی، در طول سال سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت‌های زیر مجموعه آن با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مبتنی بر سند راهبردی جامع صنعت هسته ای کشور مسیر جدیدی را در تحقیق و توسعه فناوری هسته‌ای ایجاد کردند.

مسیر جدیدی که مهندس محمد اسلامی پایه‌گذار آن بود و با شیوه نوین مدیریتی مبتنی بر سیاست «درهای باز» و سیاست «فناوری باز»؛ گام‌های اساسی برای ایجاد ارتباط و تعامل با جامعه علمی و دانشگاهی کشور، معلمان و دانش‌آموزان، حوزه‌های علمیه و اقشار مختلف مردم برداشته شده است.

اعمال تغییرات اساسی در مدیریت سازمان انرژی اتمی در ۱.۵ سال گذشته سبب شده تا معاونت‌های مختلف و شرکت‌های زیرمجموعه آنها نیز بتوانند در رویکرد خود تغییراتی ایجاد کنند و به دستاوردهای چشمگیری برسند.

یکی از مهمترین شرکت‌های زیر مجموعه سازمان که تحت نظر معاونت تأمین سوخت فعالیت دارد؛ شرکت مادر تخصصی تولید مواد اولیه و سوخت هسته ای ایران (تماس) است که از حدود یک‌سال قبل تاکنون و تحت سکانداری دکتر سیدجواد احمدی توانسته به دستاوردهای فراوانی برسد و قله‌های پیشرفت و خودکفایی را یکی پس از دیگری فتح کند البته برای تلاش‌های مدیران و کارکنان این معاونت و شرکت انتهایی نمی‌توان متصور شد چراکه آنها برنامه‌های فراوانی برای سال ۱۴۰۲ دارند و قرار است گام‌های موثرتری در فرایند کامل چرخه سوخت بردارند.

مهمترین پروژه‌های یک‌ساله معاونت سوخت و شرکت تماس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان