صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
کد خبر : 123749

طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو ویژه فروردین 1403 آغاز شد + جزئیات

طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو ویژه فروردین 1403 آغاز شد + جزئیات
گروه صنعتی ایران‌خودرو از روز (دوشنبه) طرح فروش فوق‌العاده وانت آریسان دوگانه‌سوز که مجهز به استانداردهای ۸۵گانه است را با قیمت مصوب ۴۱۳ میلیون ۷۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان را تا زمان تکمیل ظرفیت آغاز کرد.

به گزارش شهر بورس، این گروه خودروسازی در راستای ایجاد امکان ثبت‌نام در نمایندگی و عرضه‌ خودرو به مصرف‌کنندگان واقعی، از روز (دوشنبه) امکان خرید وانت آریسان دوگانه‌سوز مجهز به استانداردهای اجباری سال ۱۴۰۳ (استاداردهای ۸۵گانه) را از طریق نمایندگی‌های این گروه خودروسازی آغاز می‌کند.

مشتریان به منظور ثبت‌نام می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز گروه صنعتی ایران‌خودرو نسبت به ثبت‌نام این محصول اقدام کنند.

گفتنی است مهلت ثبت‌نام از  (۲۰ فروردین ماه) آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.  مشتریان می‌توانند، پیش از مراجعه به نمایندگی در صورتی که پروفایل کاربری در سایت اینترنتی گروه صنعتی ایران‌خودرو ندارند، اقدام به ثبت‌نام و ایجاد نام کاربری و رمز عبور کنند.


بیشتربخوانید: طرح تبدیل حواله ایران خودرو به سایر محصولات آغاز شد + جدول


وانت آریسان دوگانه‌سوز مجهز به استانداردهای اجباری سال ۱۴۰۳، با قیمت ۴۱۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان در رنگ‌های سفید، مشکلی متالیک، نقره‌ای متالیک و خاکستری متالیک، با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه، عرضه می‌شود.

طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو ویژه فروردین 1403 آغاز شد + جزئیات

از محدودیت‌های مشارکت در این طرح فروش فوق‌العاده گروه صنعتی یاران‌خودرو می‌توان به محدودیت هر کد ملی برای یک خرید، مالکیت تلفن همراه به نام متقاضی، عدم امکان صلح و ثبت‌نام برای افراد حقیقی نام برد؛ بنابراین عدم پلاک انتظامی فعال و عدم خرید ۴۸ ماه از خودروسازان، محدودیت ثبت‌نام نخواهد بود. ضمن اینکه این طرح فروش ویژه متقاضیان عادی است.

منبع : ايسنا

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان