شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
کد خبر : 25885

حاشیه‌های بورس امروز ۳۱ مرداد / زور شستا به پالایشی‌ها نرسید

حاشیه‌های بورس امروز ۳۱ مرداد / زور شستا به پالایشی‌ها نرسید

امروز شاخص کل بورس در محدوده یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد قرار گرفت و ۱۵ هزار واحد مثبت را ثبت کرد. در معاملات امروز باز هم ارزش معاملات خرد بورس در سال جاری شکسته شد و به بیش از ۹ هزار میلیارد تومان رسید.

به گزارش شهر بورس به نقل از تجارت‌نیوز، امروز شاخص کل بورس در محدوده یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد قرار گرفت و ۱۵ هزار واحد مثبت را ثبت کرد. شاخص کل هم‌وزن هم امروز با افت هزار واحد مثبت در محدوده ۴۳۶ هزار واحد قرار گرفت.

ارزش معاملات بورس امروز به ۱۰ هزار میلیارد تومان رسید که اینت رقم نسبت به هفته‌های گذشته رشد قابل توجهی را داشته است. در پایان بازار امروز هم نوری، شتران و شپدیس با تاثیر مثبت در شاخص کل بودند. همچنین بیشترین تراکنش هم برای سپید، شستا و شپنا ثبت شد.

بیشتر بخوانید: بررسی تاثیر حذف ارز 4200 تومانی بر بورس

شستا امروز را با تحرکات منفی به پایان رساند. این نماد معاملاتی در آغاز معاملات امروز روندی منفی را داشت و تنها در چند دقیقه مثبت شد. اما در پایان بازار باز هم با عرضه و تحرکات نزولی رو به رو شد.

امروز ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از ۹ هزار و ۲۹۵ میلیارد تومان رسید. همچنین بیش از ۱۷۰میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی در بازار امروز اتفاق افتاد.

پیش‌بینی از بازار فردا یک شهریور

درباره روند بازار فردا محمد بنیادی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: شاخص در حال حاضر در محدوده مقاومتی یک میلیون و ۵۳۵ هزار واحد قرار گرفته است. این محدوده برای شاخص از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و با توجه به قدرت تحرکات شاخص به نظر می‌رسد این محدوده را بشکند و به سمت بالاتر حرکت کند.

کدام گروه‌ها امروز روند مثبتی داشتند؟

در پایان بازار امروز نمادهای بانکی با وجود انکه هفته‌های گذشته روند منفی را داشتند اما امروز مورد توجه بازار قرار گرفتند و عمده نمادهای این گروه روندی مثبت را داشتند. وپاسار و وپست از نمادهای منفی این گروه بودند.

نمادهای گروه خودرویی هم امروز با تقاضا همراه شدند و بیشتر نمادهای این گروه با تحرکات مثبت به کار خود پایان دادند. خزر، خفنر و خکار از نمادهای منفی این گروه بودند.

محصولات شیمیایی هم امروز را با تحرکات مثبت و صعودی به پایان رساندند. تنها نمادهای منفی این گروه امروز شاروم، فارس، شکلر، شفن، شپارس و شوینده بودند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 9 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان