صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
کد خبر : 117714

بیوگرافی امیر کاظمی + عکس

بیوگرافی امیر کاظمی + عکس
شهر پلاس: بیوگرافی کامل امیر کاظمی بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون، به همراه کارنامه هنری این بازیگر را در این بخش ببینید.

به گزارش شهر پلاس، امیر کاظمی بازیگر نقش مازیار در سریال لیسانسه‌ها در تاریخ 19 آبان ماه 1369 در تهران متولد شد. امیر کاظمی عضو یک خانواده 4 نفره است و یک برادر کوچکتر از خود به نام آرش دارد ولی درباره پدر و مادرش اطلاعات چندانی در دسترس نیست.


بیشتر بخوانید: بیوگرافی نگین صدق گویا+ عکس


امیر کاظمی یکی از بازیگرانی است که برای تحصیل در رشته نمایش وارد دانشگاه شد اما موفق به اتمام پایان دوره کارشناسی این رشته نشده و به دلیل اخراج از دانشگاه نتوانست به تحصیل ادامه دهد.

امیر کاظمی

عکس امیر کاظمی و همسرش بعد از انتشار قسمت جدید برنامه اسکار مهران مدیری بازدید بالایی از سوی مخاطبان داشت؛ همسری که او هم همانند آقای بازیگر در این رشته فعالیت می‌کند. نام همسر امیر کاظمی مهتاب محسنی است که در سال 1390 با آقای بازیگر ازدواج کرد.

مهتاب محسنی بازیگر و کارگردان تئاتر و تلویزیون است که بر خلاف همسرش امیر کاظمی در یک خانواده پرجمعیت متولد شده است. مهتاب محسنی در چند سریال تلویزیونی به عنوان بازیگر و در تئاتر به عنوان کارگردان فعالیت داشته و توانایی قابل توجهی در گریموری و صداپیشگی دارد.

تشابه اسمی این دو بازیگر نام آنها را در لیست بازیگرانی قرار داد که بر خلاف تصور بسیاری از کاربران نسبت فامیلی ندارند اما تصور می‌شود آنها با یکدیگر فامیل هستند.

امیر کاظمی

همسر مهتاب محسنی شاید یکی از بازیگرانی است که ورودش به عرصه بازیگری و هنر به نوعی متفاوت رقم خورد. کاظمی زمانی که تنها 16 سال سن داشت برای تهیه گزارش محلی در مورد سریال کتابفروشی هدهد به محل فیلمبرداری سریال رفته بود که کارگردان مرضیه برومند به او پیشنهاد بازی در سکانس آخر این سریال را داد.

مدتی بعد در فیلم کوتاه دوئت برای اولین بار به صورت حرفه‌ای بازی کرد و دو سال بعد از این فیلم کوتاه، نامش در لیست بازیگران سریال همه بچه‌های من قرار گرفت تا به صورت رسمی‌تر وارد قاب تلویزیون شود.

سریال شمعدونی سروش صحت به جرات پله پرتاب امیر کاظمی به جایگاه شهرت و شناخته‌تر شدن بود. سریالی که حسن معجونی، نگار عابدی و ویدا جوان دیگر بازیگران آن بودند.

امیر کاظمی

مروری بر نقش‌ها و فیلم های امیر کاظمی
در ادامه نگاهی خواهیم داشت به فیلم‌های امیر کاظمی و نقش‌هایی که او در این سریال‌ها بر عهده داشته است.

امیر کاظمی در شمعدونی
بازیگر نقش سعید در سریال شمعدونی با حضور در این سریال طنز سروش صحت موفق به جلب توجه از سوی مخاطب و کارگردانان دیگر شد. او در این سریال نقش پسر نوجوان سر به هوایی را بازی می‌کرد که به سادگی برای خانواده دردسرهای به وجود می‌آورد. امیر کاظمی در سریال شمعدانی در کنار بازیگران مشهوری همچون محمد نادری، رویا میرعلمی و آتنه فقیه نصیری نقش آفرینی می‌کرد.

امیر کاظمی در لیسانسه‌ها
همکاری دیگر امیر کاظمی با سروش صحت، در سریال لیسانسه‌ها بود که برای حضور در این فیلم نامزد بهترین بازیگر مرد کمدی تلویزیونی در هفدهمین جشن حافظ شد. بازیگر نقش مازیار در سریال لیسانسه‌ها در کنار بازیگرانی همچون امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، متین ستوده و بیژن بنفشه‌ها به خوبی از پس نقشش برآمد.

امیر کاظمی

امیر کاظمی در سریال باخانمان
یکی دیگر از سریال‌های تلویزیونی امیر کاظمی سریال باخانمان بود که گریم متفاوت امیر در این سریال او را به چهره‌ای کاملاً متفاوت تبدیل کرده بود. کاظمی در این سریال با بازیگرانی همچون افسانه بایگان، مرحوم آتیلا پسیانی، مرحوم حسام محمودی، مازیار لرستانی و الهام اخوان همبازی بود.

امیر کاظمی در همبازی
یکی از جدیدترین سریال‌هایی که با حضور امیر کاظمی در تلویزیون پخش شد سریال همبازی به کارگردانی سروش محمدزاده بود که امیر در این سریال نقش امید را بازی می‌کرد. دیبا زاهدی، کامران تفتی، مریم مومن، محیا دهقانی، حسین مهری و ایمان صفا از دیگر بازیگران این سریال بودند.

امیر کاظمی

امیر کاظمی در سریال جزیره
اولین تجربه حضور امیر کاظمی در شبکه نمایش خانگی با سریال جزیره رقم خورد. کاظمی در این سریال نقش امیرحسین را که یک خبرنگار بود بازی می‌کرد؛ میترا حجارف شادی مختاری، کاظم سیاحی، حمیدرضا پگاه، غزل شاکری، امیر مقاره و محمدرضا فروتن از دیگر بازیگران این سریال پرطرفدار بودند.

سریال های امیر کاظمی

همبازی:سروش محمدزاده، 1400
با خانمان:برزو نیک‌نژاد،1399
سرگذشت(اپیزود نشانچی):سید جمال سید حاتمی، 1398
فوق لیسانسه‌ها:سروش صحت، 1398
به رنگ خاک:حسن لفافیان و سید محسن یوسفی، 1398
محکومین(اپیزود دریا):سید جمال سید حاتمی، 1396
لیسانسه‌ها (فصل دوم):سروش صحت، 1396
لیسانسه‌ها (فصل اول):سروش صحت،1395
گشت ویژه:مهدی رحمانی، 1395
شمعدونی:سروش صحت، 1394
هفت‌سنگ:علیرضا بذر افشان، 1393
خواب بلند:احمد کاوری، 1392
زمانی برای عاشقی:محمدحسین لطیفی،1392
خانه اجاره ای:رامین ناصر نصیر و شاهد احمدلو،1390
وضعیت سفید:حمید نعمت‌الله،1390
اینجا تهران است:آرش معیریان،1389
همه بچه‌های من:مرضیه برومند،1387
کتاب‌فروشی هدهد:مرضیه برومند،1385

امیر کاظمی

فیلم های نمایش خانگی امیر کاظمی

اسکار:مهران مدیری،1402
تی‌ان‌تی:حامد آهنگی،1402
مگه تموم عمر چندتا بهاره:سروش صحت، 1402
روزی روزگاری مریخ:پیمان قاسم‌خانی، محسن چگینی،1401
جوکر:احسان علیخانی، سید حامد میرفتاحی،1400
جزیره:سیروس مقدم، 1400
شب‌های مافیا:سعید ابوطالب،1400

امیر کاظمی امیر کاظمی

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان