شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
کد خبر : 119289

حجت فرهنگیان در نشست خبری مطرح کرد؛

برنامه های رایان هم افزا برای سال 1403 چیست؟

برنامه های رایان هم افزا برای سال 1403 چیست؟
حجت فرهنگیان برنامه های رایان هم افزا برای سال 1403 را تشریح کرد. بر این اساس، هم افزا در سال آینده در حوزه های مختلف برنامه هایی برای بهبود روند شرکت خواهد داشت.

به گزارش شهر بورس، حجت فرهنگیان در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: از ثبت رسمی شرکت حدود ۱۸ سال می‌گذرد؛ در حالی که این گروه حدود ۲۲ سال پیش تاسیس شد. در یکی دو سال گذشته روند افزایشی سوددهی را داشتیم و در برنامه های آتی مهمترین اقدام ما موسسه هلدینگ خدماتی بازار سرمایه است.

وی افزود: تمام تلاش شرکت رایان هم افزا این است تا خدمات مربوط به خود را در بازار سرمایه و تامین ارزش برای این نهاد مالی که نیاز است را تامین کند. ایجاد و مدیریت دیتا سنتر اختصاصی رایان هم افزا هم یکی از اهداف شرکت است که تنها دیتا سنتر بازار سرمایه متعلق به ما خواهد بود. خدمات رایان هم افزا به صورت خدمات نرم افزار در اختیار مشتری قرار دارد و شرکت با همچین رویکردی فعالیت می کند و نقش مهمی در رشد بازار داشته است.

فرهنگیان ادامه داد: بازار و رشد بازار، یک هم تکاملی بین بازار، فناوری و نهاد قانون گذار است و بر هم تاثیرگذارند. رایان هم افزا به عنوان یک مهم تلاش می کند تا پاسخگو باشد و ارزش آفرینی در بازار ایجاد کند. در حال حاضر ترکیب سهامداری رایان هم افزا در تابلو اول فرابورس حدود ۳۲ درصد تامین سرمایه سپهر، ۲۶ درصد تامین سرمایه نوین، حدود ۱۴ درصد شرکت کارگزاری تذوین گران فردا، ۳ درصد گروه مالی آیندگان و حدود ۲۳ درصد سرمایه گذاران شناور هستند.

مدیرعامل رایان هم افزا اظهار داشت: بر اساس شرایط واقعی سامانه های ما توانسته اند حدود ۲۰۰ هزار کاربر را به صورت آنلاین پوشش دهند. رایان همراه یا موبایل اپلیکیشن رایان از سال ۹۵ به بازار عرضه شد و بیش از ۴۰ درصد معاملاتی که در سامانه رایان هم افزا معامله می شود در نسخه اپلیکشن می باشد.


بیشتر بخوانید:عرضه خودروهای خارجی در مزایده اموال تملیکی


وی تصریح کرد: وب اپلیکیشن معاملات آنلاین و ثبت نام غیرحضوری از سال ۹۸ آغاز به کار کرد. بحث تنوع بیشتر در صندوق های سرمایه گذاری، تا سال ۱۴۰۱ حدود ۳۲ صندوق معرفی کردیم. در سال ۱۴۰۲ هم در تنوع صندوق ها اقدامات خوبی نظیر صندوق بازنشستگی و صندوق طلا انجام و به صندوق های رایان اضافه شد.

فرهنگیان درباره عملکرد رایان هم افزا در سال ۱۴۰۲ بیان کرد: عملکرد خوبی با همکاری تیم رایان هم افزا انجام دادیم. مواردی مانند صندوق های بازنشستگی و تکمیلی، بحث مشتقه در سبد و صندوق ، سامانه هوش تجاری که فاز اول آن رونمایی شد، افزایش ارتباط با مشتریان و جلب همکاری با آن ها که رویدادی با نام رایان گپ، برگزاری رویداد رایان هم افزا با فعالان بازار و … از اقداماتی بود که در سال ۱۴۰۲ انجام شد.

وی افزود: تا پایان ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ حدود ۳۷۵ میلیارد تومان درآمد رایان هم افزا بوده که رشد ۵۷ درصدی رو نسبت به سال ۱۴۰۱ داشته است. یکی از حوزه هایی که رایان هم افزا بر روی آن سرمایه گذاری کرد پشتیبانی بود چون از نظر ما خدمات بسیار مهمی است که انتظار مشتریان را برآورده می کند. در سال ۱۴۰۲ حدود ۶۵ نفر پاسخگوی حدود ۴۸۰ مشتری ما بوده است و حدود ۹۵ درصد مشتریان از پاسخگویی پشتیبانی در بخش صندوق و کارگزاری رضایت داشتند.

فرهنگیان درباره برنامه های رایان هم افزا در سال ۱۴۰۳ گفت: شکل دهی به هلدینگ رایان هم افزا موردی است که در ادامه کارمان از سال ۱۴۰۲ انجام خواهد شد. موضوع حوزه پردازش مالی، حوزه پرداخت، حوزه سرویس و API قدم هایی هستند که برای مستقل کردن هلدینگ کمک خواهند کرد. ارتفاع بکندها، پیاده سازی صندوق های جدید، عملیاتی کردن برنامه های جدید در موضوعات پرداختی و … از برنامه های رایان هم افزا در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

مدیر عامل رایان هم افزا بیان کرد: در مجمع ۲۷/۱۲/۱۴۰۱ افزایش سرمایه داشتیم که مقدار آن از ۲۰۰ میلیارد ریال به ۱۰۰۰ میلیارد ریال بوده است. حدود ۱۵۰ میلیارد ریال آن از محل سود انباشته بوده و حدود ۶۵۰ میلیارد ریال نیز از محل آورده نقدی و مطالبات بوده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − 3 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان