صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کد خبر : 100543

بازیگر نقش کودکی آخناتون که بود؟

بازیگر نقش کودکی آخناتون که بود؟
شهر پلاس: شاید برایتان جالب باشد که چهره جدید بازیگران سریال یوسف پیامبر را بعد از گذشت سالها مشاهده کنید، ما برای شما عکس های بازیگر نقش کودکی آخناتون را آماده کرده ایم.

به گزارش شهر پلاس، بازپخش سریال یوسف پیامبر و دوباره دیده شدن برخی نقش ها که آن زمان هم برای مخاطب جذابیت داشت، دلیلی شده تا مشتاق به دیدن چهره بازیگرانی شویم که در این فیلم نقش کودک را برعهده داشتند و حالا جزو بازیگران جوان هستند؛ مثل نقش کودکی آخناتون که چهره فعلی این بازیگر را در این بخش مشاهده می کنید.

04

بازیگر نقش کودکی آخناتون، یونس غزالی برادر عباس غزالی بود که بیشتر او را با بازی در سریال وضعیت سفید می شناسند و شاید کمتر کسی بداند، بازیگری که کاراکتر مثبت دوران کودکی پادشاه یوسف پیامبر را برعهده داشت، یونس غزالی بوده.

یونس غزالی بازیگر، در تاریخ 26 شهریور سال 1370 در تهران متولد شد. یونس غزالی برادر عباس غزالی بازیگر، از همان دوران کودکی علاقه خود به هنر بازیگری‌ را در کنار خانواده و همراه برادر بزرگ‌ترش عباس، آغاز کرد و در چند تله‌فیلم به نقش آفرینی پرداخت.


بیشتر بخوانید: تغییر قیافه محسن ابراهیم زاده بخاطر شغلش + عکس


به عنوان نقطه شروع شهرت، یونس غزالی در سال 1386 و با بازی در فیلم در میان ابرها و حضور در کنار الناز شاکردوست، استعدادش را نشان داد و بعدتر به عنوان بازیگر نقش امیرمحمد در وضعیت سفید خوش درخشید و معروف شد که در این سریال هم با برادرش عباس همراه بود.

عباس غزالی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان